Photoblog.pl

Załóż konto

Głooowasiowe 

2013/04/27   

ZWIĄZKI NA OGDLEGŁOŚĆ SĄ FAJNE !

« następne   poprzednie »

Przecież związki na odległość są fajne w ieku 15 a 18 lat !
Twoi rodzice na pewno będą dawali ci pieniądze na wyjazd do Legnicy lub Karakowa by tylko spotkać się ze swoją połówką . !
Wierzycie  w to ? Gówno prawda , rodzice ci nawet nie pozwoolą wyjechać do swojego chłopaka ponieważ jesteś   za młoda . Po za tym jeśli bym miała spotykać się z chłopakiem swoim co miesiąc na kilka dni
to chyba bym dostawała szału . Przecież to sie nie opłaca ani nie trzyma się kupy ..

Ironiczne "FAJNE ZWIĄZKI NA ODLEGŁOŚĆ " nigdy nie przetrwają , gdy tego nie będziesz chciał/chciała ani nie będziesz jeździła do swojej drugiej połowy . ! Przecież dziewczyna lub chłopak daleko nie będzie ci mówił co robił . Jeśli ci się trafi szybki okaz , gdzie zmienia na lewo i prawo dziewczyny . To uwierz to przecież to ten jedyny..

Lepiej szukać sobie chłopaków bliżej niż dalej .              



                                                                                        Powdziała HEJTERKA GŁOWASIA

8 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika kinga32341.
zaaakochaaana  - 03/05/2013 17:03:54
wbijaj
homosexxxual  - 27/04/2013 22:15:38
mądre. :D
kinga32341 - 27/04/2013 22:18:37
^^
koorneelaa  - 27/04/2013 19:38:51
fajne :D
wb.
curtainsxup  - 27/04/2013 19:25:27
jaka piękna :*
kliknij fajne pod nowym zdjęciem .
kinga32341 - 27/04/2013 19:26:44
ok :)
myszunia1  - 27/04/2013 19:26:18
fajne + wbij ;d
heartthiefx3  - 27/04/2013 18:59:29
Suuuper *o*

Najnowsze wpisy

Wpis kinga32341

19/08/2013 13:30:51

Lubisz ?

02/05/2013 13:01:18

† † &#82

29/04/2013 22:10:34

Wpis kinga32341

29/04/2013 17:16:10

Be Free ?

28/04/2013 16:42:33

PASKI ?

27/04/2013 22:17:25

ZWIĄZKI NA OGDLEGŁOŚĆ SĄ FAJNE ! Wpis wideo

27/04/2013 16:41:05

KOMPLEKSY SĄ FAJNE

27/04/2013 11:48:51

Wszystkie wpisy