Photoblog.pl

Załóż konto

Zycie jem jak milke. 

2009/10/20   

 

« następne   poprzednie »

widze szczyt, a za szczytem, zaszczyt za zaszczytem.

hej.
Co u mnie ?
fajnieee.
aa
ajm soł hapi. !
he.
Wogole to Radek przyjechal
Z Irlandiii.
I jest fajnie. ;*
A tak tęsknilam !  .
heh.
Wogole wzielam sie
za nauke.
Dostalam dzisiaj 5 z matmy.
Z zadania ;D .
dziś odpały z Iką. !!
Ale jaja były.
Wogóle to musze sie przyznać
do czegoś
" jestem kradziejką i ukradlam
zaostrzaczke , rysownik no i deszczownik " haaha
niektórzy bd wiedziec ocb. ! hee.
Jutro spr z biologiii;/
zobaczymy jak pujdzie. :P
Wogole to
Wbilo mi sie w glowe

Paktofonika - priorytety.

priorytetem Ha I Pe    Ha O Pe
eN I Gie De igrek   eS Te O Pe.

. nie ma wogole co robic.
jeszcze sie uczyc musze . ;/
hę.
ide. bajo ;*




to jest moja ostatnia notka tu ;D
Od jutra na nowym pbl .


www.uczuciawpromocjixd.photoblog.pl

WBIJAĆ. !

1 komentarz
brazzerss  - 20/10/2009 19:21:35
;*! ; )

Najnowsze wpisy

Wpis kindergirl

20/10/2009 18:57:26

xd

18/10/2009 14:03:29

z Paulinką. ;**

17/10/2009 21:12:09

..

17/10/2009 8:24:24

happysad - słońce.

16/10/2009 20:43:30

dyskoteka. xd !

15/10/2009 21:31:37

hihaaaa xd

14/10/2009 20:56:49

Wpis kindergirl

13/10/2009 21:27:06

Wszystkie wpisy