Photoblog.pl

Załóż konto

Na ulicy dziwnego szcześcia` 

2009/01/12   

yertgn

« następne   poprzednie »
yertgn

Bum bum buum ^


Wczoraj u aQQ z Paulinką oglądac zmierzch razem. Bo osobno nie jest tak fajnie.

I był suuuuuper ! 

Szkoda tylko, że pomineli tyle fragmentów książki`


EDWARD !


No i dzisiaj w szkole byłoo fajnie. ;]

No i po lekcjach teeż xdd


I no. Tylee.


Pozdro dlaa:

Paulinkaa

Patuu^^

aQQ

Armor

Kuuba

Dorkaa 

Grzesiek

Wobo

Karola

Maagda

Laura

Justyna x2

Paula

Wiola

Ola x2

Monika

Ula 

Justyna

Tomeek

Kamil

Kubaa


...

 


`Alesana - Ambrosia


35 komentarzy
justynka777  - 15/01/2009 9:57:41
Ślicznie :)
strawberrymagic  - 14/01/2009 17:21:10
^^ haha ale ci się włosy
ustawiły noo
zazdroszczę
nie to co ja taki
czupur chodzi
i ludzi straszy
jednym słowem czarownica jak to ktoś ujął XD
ładniee masz
Hermenegilda - 13/01/2009 17:45:19
i ja też !!!! och ...
śliczna fota :)
;**
kasiakasku  - 13/01/2009 15:19:35
W filmie zawsze dużo pomijają. ;)
^^
wioletka777 - 13/01/2009 11:08:28
piekna focia chociaż otworzyła mi sie w połowie ale jest śliczna ;**

buziaki ;**
stupidxmemory  - 13/01/2009 10:01:07
dziękuje za pozdro ;**
lummaris  - 12/01/2009 21:39:46
Dobra, koniec tej jałowej dyskusji o niczym.
Nie zamierzam jej kontynuować.
Oni są moi, twoi mogą być również. ;/
lummaris  - 12/01/2009 21:34:59
O nie nie.
Rób jak chcesz, tylko się z tym nie ujawniaj, oficjalnie Pete, Billie, Ronnie, Bryan, Max i Joe są moi :)
taodwinyla  - 12/01/2009 21:27:27
a płytka warta posłuchania, szczególnie kawałek Roba Pattinsona- Never Think i kołysanka Belli ^^ mnie się jeszcze podoba Supermassive Black Hole zespołu Muse i wgl wszystkie kawałki ^^ a jakie piosenki? wpisz sobie w google soundtrack twilight i powinno gdzieś być ^^ pzdr ;***
lummaris  - 12/01/2009 20:43:30
Niech będzie, w każdym razie Max, Ronnie i Bryan są moi, jak jakieś wątpliwości to trudno xD
tajemniczaindianka  - 12/01/2009 20:38:59
Ochh ! Jestem pierwszaa ;))
I bylo fajnie. Wczoraj. I dzisiaj też.
Broda i szyjaa. Mmm ;))
Dziwny wzrok. Kogoś^^
I ten. Ja chce upojną noc xdd
Kochuu x33 Moja dziwnoo ;**
chlopieczgitara  - 12/01/2009 20:32:00
oooo i nawet ja jestem
' '. :*
lummaris  - 12/01/2009 20:31:01
Od kiedy słuchasz Escape The Fate ?
bakabaka - 12/01/2009 20:30:31
yay, to zdjęcie jest takie... takie... kawaii? XD nic innego nie przychodzi mi do głowy, ale podoba mi się ^_^
ja dzisiaj nie byłam w szkole ^o^ XD
sabrinaaa  - 12/01/2009 20:20:35
slicznie KAsiiiaaa.. ::****
zmieniłas sie straszniee.. .az nie do poznaniaa..
ale w pozytywnym słowa tego znaczeniu heheD::D
iamketamine  - 12/01/2009 20:15:57
nie mam pojęcia. hm Ty? ;p
zoombiedemo  - 12/01/2009 20:12:23
ojj bo ja jestem glupia 'Ale tylko tak troszeczke xd"


To zdjecie baaardzo mi sie Kasiu podoba ^^
;***
lummaris  - 12/01/2009 20:08:23
O nie nie nie xDDD
Maxiu jest mój od 4 lat xD
lummaris  - 12/01/2009 20:02:24
Marzysz ;]
Max był i jest mój.
Ronnie i Bryan również :]
iamketamine  - 12/01/2009 19:53:13
heheh ;p

i good ;p

Najnowsze wpisy

Wpis kasiunia9494

30/01/2009 0:26:38

Wpis kasiunia9494

25/01/2009 20:39:02

Wpis kasiunia9494

22/01/2009 22:53:21

Wpis kasiunia9494

20/01/2009 12:43:06

Wpis kasiunia9494

14/01/2009 22:15:53

yertgn

12/01/2009 18:42:58

Wpis kasiunia9494

10/01/2009 20:45:02

dfrhrefcsw

08/01/2009 20:34:36

Wszystkie wpisy