Photoblog.pl

Załóż konto

tak bardzo KOCHAM JARKA 

2014/04/08   

Mój na zawsze

« następne   poprzednie »
Mój na zawsze

Najcudowniejszy! :*:*:*:*:*:*

Kocham Jarka <3 MOJ NA ZAWSZE !!!! <3

Kocham swój humor i moje życie przy twoim boku <3

dzisiaj faza w chuj <3 dziękuje wszystkim którzy mi pomagali sie ogarnąć ... ! :Dhehehhe nie ma to jak kiciusz on jest zajebist ... :D hehheh a ten głosik mmmmm :D :D :D hehehhehe zajebisty dzien jak zawsze coraz bliżej i weekend !!!! jejku 3 dni po za domem to jest to ~! tego potzrbuje prowiant trzeba jeszcze kupić i bedzie git :D heehehhe


poniedziałek mija , wtorek wleci i tak aż do weekendu , czy dam radę ? czas pokaże . :)

dużo się pozmieniało , ciągle chodzę uśmiechnięta,zero zmartwień wszystko jest takie piękne , takie dosłownie idealne :) jak nigdy ! nie myślałam , że taki dar cud i wg mnie spotka :*dziękuje :) to wszystko dzięki niemu :** nie oddam nikomu ! :* chociaż wiem , że łatwo ze mną nie jest , to tak bardzo Cię kocham :** że wytrzymujesz , że nadal tu jesteś :* że chcesz , że kochasz :* jesteś wspaniały :)

nie wyobrażam sobie już życia bez Ciebie :) wiem , że to nigdy się nie skończy !

 


 

 

 

 

 

 

 

[...] takie jest prawo miłości.

 

 

 

 

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika karolinadz10.
domi933  - 11/04/2014 13:16:46
ślicznie, zapraszam ♥
karolinadz10 - 17/04/2014 8:11:11
:*

Najnowsze wpisy

TAK BARDZO SZCZĘŚLIWI

 

no to pięknie :D

 

oh

 

Moje życie to TY

 

Wpis karolinadz10

 

Moja

 

oh :*

 

heheheh :D

 

Wszystkie wpisy