Photoblog.pl

Załóż konto

tak bardzo KOCHAM JARKA 

2014/04/01   

ZMIANY !

« następne   poprzednie »
ZMIANY !

tak bardzo boli innych moje szczęście

Kochanie dziękuje ~! <3

hehhehhe czas ostro zmienić siebie i swoje życie koniec opierdalania !!!!! hehhe jest misja :D 

ludzie naprawde pownni sie leczyć na nogi bo na głókę to juz za pózno :) dziwcznyno zobaczymy ... :D ehehheh zal mi takich ludzi kóży ze mną ani razu nie rozmawiali a widzą dużo o mnie więcej niż ja sama :D heheh  Nie napisałam NIC na temat osoby, o którą tak bardzo się "martwisz", a szczekasz do mnie jakbym ci mamę zabiła. hehehhe zal ! :D idz sie leczyć dziwczynko :) :*

 

Uśmiech ukochanej osoby z rana, to coś to sprawia,
że zwykły dzień zaczyna się o niebo lepiej.

Kocham Cię JAREK <3

6 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika karolinadz10.
death0angel  - 02/04/2014 23:51:19
tylko sobie mięśni na ramionach nie narób, bo będzie to później dziwnie przy sukienkach na ramiączkach wyglądało [rada z doświadczenia]
karolinadz10 - 03/04/2014 19:14:46
hehehehhe dziękuje dziękuje :) nie miałam aż takiego zamiaru :)
death0angel - 04/04/2014 0:12:20
ja też nie miałam, ale szybko się budują:D
karolinadz10 - 05/04/2014 19:34:25
dobrze dzięki za radę :D
narrowed  - 01/04/2014 19:04:55 z Android
O kurde. Ale na tel mi się w oczach mieni od tych minek XD
karolinadz10 - 01/04/2014 19:58:35
hehhehehh :D

Najnowsze wpisy

TAK BARDZO SZCZĘŚLIWI

 

no to pięknie :D

 

oh

 

Moje życie to TY

 

Wpis karolinadz10

 

Moja

 

oh :*

 

heheheh :D

 

Wszystkie wpisy