Photoblog.pl

Załóż konto

SłOdKiE _ oBliCzE _ DiAbŁa xD 

izuch383

Izuś ;*, 25 lat

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

...a że ją BÓg stwOrzył, a szatan Opętał
na zawsze będzie święta i na zawsze przeklęta . . .
zdradliwa i wierna,
kOchana i wredna,
zakręcOna i tajemnicza,
dObra i zla
pOczątek i kOniec O tO jestem JA . . ;)

Bałaganiara - Zdarza się xD
Delikatna - Jestem, jak każda dziewczyna xD
Wredna - Dla niektórych byłam jestem i będę wredota xD
Arogancka - Czasami...
Kulturalna - Bo tak mama uczyła .
Wrażliwa - Na ludzkie cierpienia .
Diabelska - Bo diabła pod skórą kryje ...
Wrażliwa - Zwłaszcza na czyjąś krzywdę.
Szczera - Do bólu...
Zazdrosna - Jak mam o co ;)
Wychowana - Przez rodziców xD
Łobuziara - HeHe oczywiście, że jestem i to jak.! ;D
Cicha - Jak śpię heh.!
Kłótliwa - Bo warto walczyć o swoje!
Odważna - Nie zawsze... Każdy ma chwile słabości ...
KOCHLIWA - Chyba za bardzo...=)


Wariatka.! mająca swój świat i swoich ludzi w nim. :)


Czym się zajmuję?
Edukuje sie ; D Spędzam czas z Nim

O moich zdjęciach

Cóż.. Każde jest inne. Na swój sposób wyjątkowe.
Zdjęcie to tylko chwila uwieczniona na fotografii.
Potem zerkając na nie człowiek przypomina sobie,
co wtedy czuł, jakie uczucia nim władały.

` z nutą pasji i szczyptą niepowtarzalnego uroku .. `


Najnowsze wpisy

Wpis izuch383

23/09/2015 23:43:19

Wpis izuch383

08/04/2015 20:31:45

Wpis izuch383

07/04/2015 13:42:38

Wpis izuch383

02/04/2015 17:46:16

Wpis izuch383

24/03/2015 16:56:05

Wpis izuch383

12/03/2015 17:21:40

Wpis izuch383

13/12/2014 16:29:52

Wpis izuch383

21/11/2014 11:25:47

Wszystkie wpisy