Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/09/01   

dzióbek

« następne   poprzednie »
dzióbek

Najlepsze wakacje ze wspaniałą osoba dobiegły końca  dziś jeszcze koncert Kamila Bednarka a jutro rozpoczęcie roku zobaczę sie z moimi wariatkami trochę sie za nimi juz stęskniłam ale znowu półtora miesiąca bo praktyki których troche nawet ja sie obawiam. Tak ale teraz bedzie juz coraz mniej czasu na wszystko ale na pewno nie zaniedbam osoby na zdj bo jest najważniejszy <3!

Dobra uciekam sie szykować do kiedyś tam pappa <3!

1 komentarz
onebandonelove  - 02/09/2013 19:20:42
fajne,fajne ^^

Najnowsze wpisy

to już jest koniec ...

08/02/2014 18:36:46

zmiany!

06/12/2013 22:18:01

Misiakowe ;)

13/11/2013 17:36:02

innanizswiat

30/09/2013 21:32:19

I

14/09/2013 19:10:28

Weselne ;*

04/09/2013 16:43:22

dzióbek

01/09/2013 16:40:10

dzióbek

27/08/2013 22:29:30

Wszystkie wpisy