photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 4 LIPCA 2008

wiersz...bez tytułu jeszcze...

widzialam jak upadasz i pdonosisz sie

twoje serce to raz płonie i raz stygnie

co teraz powiedziec chcesz??

nie potrzebuje blasku twej chwaly

by rozbić się ..

co to było?

czemu skonczylo sie zle?

zwolnij!

stoj!

mamy przecież czas!

chce byc pewna, że cały bedziesz moj!

czy miłośc wydasz..

tak lekko...do spalenia..?

wystarczy ci pocałunków juz??

nie chcesz doczekac prwadziwego spelnienia..

które nie przminie....szans nie ma...

ja nie mam miłosci do spalenia

i czasu niepotrzebnego do stracenia!

czekalam juz zbyt długo na wybuch tego plomienia

a jesli to sie SPelni...

ma milosc bedzie PłONąC ...

..tylko dla ciebie

musze byc pewna ze to bylo to uczucie

ze jestes tu na zawsze...

 

 

 

 

 

wiersz o budowie nieregularnej pod kazdym względem....

 

na fotce......Elka  I JA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Użytkownik usunięty interesująca fota PZDR;)
08/07/2008 11:22:57
aniuulekk ha;).. Ładny wiersz xD
05/07/2008 12:14:17
ellie1508 ciekawe foto:) i ładny wiersz:) buzia;*
05/07/2008 0:25:12
djbartus90 ładniusio :)
04/07/2008 14:26:20
~piekutka14 no łaaaaaaaaadnie
04/07/2008 13:52:03
weronisia90 cuUudna foOoteczka =))
poOozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

BuUu$ioOolki =**
04/07/2008 12:05:27

Informacje o imprezowiczka90


Inni zdjęcia: Ja :* patrusia1991gdWiosna kzyhWiosna kzyhWiosna kzyhWiosna kzyhWiosna kzyhWiosna kzyh;) szarooka9325Pierwszy kocyk natalia5523Zakażmy spowiedzi dzieci ekolewica