Photoblog.pl

Załóż konto

I am not Fuckin Perfect.. 

2014/01/06   

Jakieś z Marianem :D

« następne   poprzednie »
Jakieś z Marianem :D

Hey ;3

 

Jakieś bardzo stare zdjęcie z Marianem ;*

Kurde no TBZ (Totalny Brak Zdjęć) ;/ Trzeba w końcu na sesję iść :D

 

Chciałam tu opowiedzieć kawałek przerwy świątecznej XD No więc w Wigilię w domu, w pierwszy dzień świąt do babci Ewy, a tam jakiś ostry melo W drugi dzień z Norbusiem do kościoła i ten gość co robił takie dziwne miny  Następnie do drugiej babci. Po świętach ulotki z debilką <3 Jakieś teksty typu: "ale z Cb ZAKŁAMANKA", "poroniłam łzę" i coś jeszcze było + historie z życia wzięte: "gdybym miała psa to wyprowadzałabym go na środku ronda Kujawskiego, bo po co komu ta trawa" XD Byliśmy tego dnia też coś tam zjeść i wgl przeszliśmy 98846773 km ;> Gdyby ktoś nie wiedział debilka to Norbiś ^^ W weekend nic nie robiłam, ale za to w niedzielę wieczorem jakieś śmieszne spiny klasowe :D No i 30.12 znowu uloteczki ;3 Były śmiechy, były hihy, no i nie pamiętam reszty xd 

 

Wczoraj byłam z kaczuszką w kinie na filmie pt. "Smak życia 3, czyli chińska układanka" <3 Kupiliśmy popcorn i picie i starczyło nam to na pierwsze 20 min filmu XD Ten frajer rzucał we mnie popcornem pozdro razy 8 ;D Wgl tylko połowę filmu widziałam i ogl był fajny, wszystko takie pomieszane ;] Po kinie do KFC ;> Zostałam ZMUSZONA do zjedzenia kanapki, tak wgl to był SZANTAŻ. :* Wszystkiego sponsorem byli rodzice Norbercika, trochę generous xd A WIĘC DZIĘKUJĘ  ZA WCZORAJ <33

 

Dzisiaj wstałam o ok. 13.30 ;o Cały czas w piżamie  MUSZĘ CZYTAĆ "KRZYŻAKÓW", ZOSTAŁO MI TYLKO 217 STRON NA LAAAAJCIEEE -.- 

 

Ogl to RYBCIA od dziś zaczyna odchudzanie! Jedno z moich postanowień zaczęte ;D

 

Bye ;3

1 komentarz
idktbitch  - 11/01/2014 0:30:51
świetnie! :)
zapraszam do mnie oraz jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :) (sprawi mi to ogromną radość)

Najnowsze wpisy

Prawdopodobnie koniec.

 

Wpis iamherexd

 

hehe...

 

Wpis iamherexd

 

Z moją fajną dupą xd

 

Jakieś z Marianem :D

 

KONIEC 2013

 

IMIENINY ;]

 

Wszystkie wpisy