Photoblog.pl

Załóż konto

there won't be a next time. 

2012/07/12   

 

« następne   poprzednie »

w dzisiejszej notce o włosach, a mianowicie muszę się was poradzić..

w zeszłe wakacje zachciało mi się blondu.

z bardzo ciemnych, prawie czarnych włosów, rozjaśniłam do średniego blondu.

miałam długie włosy, które naturalnie stały się strasznie zniszczone i suche.

czego się spodziewać po rozjaśnianiu dwa dni pod rząd czterema rozjaśniaczami?

+ ciągłe farbowanie, bo odcień nie ten.

przed tym moim wybrykiem włosy miałam lśniące, zdrowe..

a teraz? haha. szkoda gadać.

na głowie miałam takie siano, że fryzjerka załamała ręcę i ścieła mi jakieś 15cm.

to było w sierpniu zeszłego roku,

a od tamtego czasu włosy urosły mi może z 5cm.

wróciłam do ciemnego koloru, używam odżywek, myje je codziennie.

używałam waxa, takiego czerwonego płynu z apteki na porost.

i nic.

może jest jakaś poprawa, ale niewielka.

włosy mi wypadają i końcówki dalej się kruszą.

wcześniej włosy rosły mi naprawdę strasznie szybko.

a teraz już tracę nadzieję, że kiedykolwiek będę miała długie, zdrowe włosy.

 

moje pytanie do was:

 

znacie może jakieś sprawdzone preparaty/domowe sposoby/maski/odżywki/suplementy?

belissa/skrzypovita?

 

BŁAGAM O JAKIEŚ RADY.

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika howlovely.
noamericano  - 12/07/2012 15:23:30
wcieraj naftę kosmetyczną we włosy!! są jakby uniesione i wgl fajne. sama mam mega zniszczone włosy więc moje rady to wiesz. ogólnie dzięki nafcie są miękkie włosy a na końcówki (czyli od połowy długości już zniszczone kudły) próbowałam wielu i kosmetyków i domowych sposobów i nic. jedynie, żeby to wyglądało ładnie, to jak dla mnie bardzo dobra maska, w sklepie fryzjerskim kupuję, dosyć droga (1000ml - 50zł) ale bez kitu dobra... i muszę ją kupować, żeby włosy były gładkie a nie postrzępione końce!!! te domowe sposoby naprawdę nie działają... ile ja się z tym bawiłam. no ale jak kiedyś całą głowę wodą utlenioną walnęłam to co się dziwić :{
fancifullady  - 12/07/2012 13:56:54
o cholera, przerazilas mnie :C wlasnie teraz chce sobie rozjasnic wlosy, moze nie do blondu ale sporo. teraz nie wiem czy zaryzykuje ;c a co pytania... ja uzywam odzywki i mgielki z tej serii ze skrzypem polnym z Radicala :) uzywam moze miesiac z przerwami i jakies tam efekty widze w przeciwienstwie do innych odzywek ktore uzywalam. do tego moze sprobuj sobie robic maseczke na wlosy ( zoltko, olejek rycynowy, miod, troche odzywki, ew. cytryna) w woreczek, recznik i tak ok. 1,5h :) sprawdzone sposoby, sprobuj :*
iwantbebeauty  - 12/07/2012 12:05:35
Polecam belisse i picie herbaty ze skrzypu, dodatkowo maseczka z oliwy z oliwek, chociażby na końcówki . ostatnio zaczęłam też stosować maseczkę nawilżającą z joanny cytryna z miodem i muszę przyznać, że póki co użyłam jej 3 razy, a włosy rzeczywiście są bardziej nawilżone i milsze w dotyku.

+ Zapraszam do mnie, biorę udział w konkursie i mogłabyś mi pomóc klikając `fajne` przy tych różowych zdjęciach : )
tinybeast  - 12/07/2012 11:48:43
sama nie stosowałam, ale moja koleżanka chciała, żeby jej szybko urosły i wcierała we włosy olejek rycynowy, peeling z kawy (parzysz mocną fusiastą kawe, czekasz aż ostygnie i wcierasz we włosy). coś z jajkiem jeszcze było, ale nie pamiętam.. ja sama też mam zniszczone, bo kiedyś codziennie suszyłam i prostowałam- najlepszy szampon to Dove (biały z granatową etykietką) i 2 odżywki do niego, silnie regenerują i włosy są naprawdę mniej łamliwe po tym + jedwab- ja wole ten w płynie, nie w kremie, bo są mniej tłuste ;) uff, rozpisałam sie, mam nadzieje, że pomogłam :D

Najnowsze wpisy

Wpis howlovely

12/07/2012 11:04:58

Wpis howlovely

10/07/2012 12:51:32

Wpis howlovely

09/07/2012 10:30:23

Wpis howlovely

13/04/2012 23:06:30

Wpis howlovely

05/04/2012 11:49:31

Wpis howlovely

21/03/2012 12:32:51

Wpis howlovely

08/03/2012 9:50:22

Wpis howlovely

03/03/2012 12:27:36

Wszystkie wpisy