Photoblog.pl

Załóż konto

hotgirls1416 

2008/08/28   

boro$ka i Agu$ka

« następne   poprzednie »
boro$ka i Agu$ka
[i]Przyjaciel to ktoś, kto cię zna i kocha za to, czym byłeś, i kim jesteś, i który podziela twoje nadzieje, co do tego, kim będziesz.[/i] :[luzak]
3 komentarze
hemplady  - 29/08/2008 22:29:58
haha trzeba sie jakos zmowic na jakies pivo czy co xD
Noo ja juz w Lipnie mieszkam :P Fajnie jest, codziennie imprezy itp xD
Noo do licka poszlam na mat-inf-fiz hahaha xD ja i matma looool..
taa boroska nie ma ksiazek xDDD? To jest jednak krejzol hahaha :D
Pozdro ;*****
hemplady  - 29/08/2008 15:31:12
gdzie was wywialo ;-d
Użytkownik usunięty - 28/08/2008 12:36:56
fajne z Was laseczki buSS :*:*

Najnowsze wpisy

EgOistkO

25/01/2010 20:13:39

Gra z paragrafami ...;-(

30/09/2008 19:47:07

forever lonely

28/09/2008 17:41:09

PoWróT dO PrzEsZłOŚcI...

20/09/2008 16:51:51

Uwikłani w historię;-)

16/09/2008 22:02:02

Łosiek and Borośka

03/09/2008 16:34:26

boro$ka i Agu$ka

28/08/2008 10:47:57

NA KAMICZKU CZEKAJĄC NA......

27/08/2008 15:18:09

Wszystkie wpisy