Photoblog.pl

Załóż konto

Gotowi czy też nie, przedstawiam wam kopytne które beda goscic na blogu!
Chciałabym żeby miał formę opowiadania co wy na to?

Wpis horsesim

Hej misiaczki, po dłuugim czasie chciałabym wrócic, czy ktoś tu jeszcze fotosimuje?

Wpis horsesim

Dzieki za pomoc, złotko dostaje imie Sweet Vanila, no to druga dziewuszka z przeznaczeniem do wkkw, moze dla niej tez macie pomysł

Wpis horsesim

Jedna z nasyzch nowych kucynek jakies propozycje imienia?

Nareszcie! nowy komp nowe mozliwosci i w koncu gra nie siada po 5 minutach! w koncu mogłam wybudowac soej wymarzone zaplecze osrodka a nie posługiwac sie gotowym cc.

Nie wiem jak wam ale mi srednio sie podobaja zmiany na ES i troche ich nie kumam...

Wpis horsesim

Nasze dziewczynki się padokują, 
W ostatnich skokówkach na es Ecoretto 2 miejsce i sporo punktów pnie się chłopak w górę!

Wpis horsesim

Nasza nowa skokowa perełka, Clarabella

Gdyby ktos szukał ujezdzeniowki z punktami i tyułem na ES to nasza Enormous Pleasure jest na sprzedarz!

Wpis horsesim

Hej Kochani.

Wiem że zniknełam nagle i bez zapowiedzi, zarówno z ES jak i z fbl.

Tęsknie strasznie więc wracam,

Co u was? Ilu z was dalej tu sie trzyma? Kto dołaczył? Jakieś nowosci? Polskie forum? Mówcie wszystko!

Wstępnie przejrzałam wasze fbl i jestem pod wrazeniem!

Wybaczcie mi wszystkie niespełnione obietnice, sprawy prywatne, a konkretnie własny ślub, pochłonąl mnie do reszty.

 

Tymczasem poznajcie Synusia Zahary i Ecoretto

HSEC Zen Energy

 

Wpis horsesim

Nasze entry na equusowe zawody tallent program.

Kochani mamy wyniki!
Link do arkuszu z oceną:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/18ppX8qE2jluc26QRZ47z-3U3hQ6vXf7Sr4uaewzwUwg/edit?usp=sharing

1. @flamestables

2.@polishstarstable

3.@tsunaamii

4 exequo @darthmoore i [email protected][brownandblack]$~

5.@adzi31

[email protected]

[email protected]

Gratuluję! Prosze zdobywców 3 pierwszych miejsc o kontakt w sprawie nagród

Wszystkim dziekuje za udział, ciezko było ocenic i jednoznacznie przyznac punkty wszystkie zdjęcia były cudne!

Wpis horsesim

Zaharka i Mathew przygotowują sie do treningu

Wpis horsesim

Takie tam zimowe:)
Czekjcie nieługo ocenię zawody

Wpis horsesim

Kochani zdjécie stare.
Kochani zgřosilo sié 8 koni!
Do sylwestra postaram sié oceniŠ i dać wyniki!

Wpis horsesim

Jedna z póz w moim adwentowym posepacku który jakis czas temu się ukazał.
Kochani było tyle chetnych na zawody a teraz co? Jedno porzadne zgłoszenie. Czemu z wami tak zawsze jest....
zgłoszenia trwają w poprzednim poście.

Zgłoszenia i regulamin zawodów
http://www.photoblog.pl/horsesim/173855995

Wpis horsesim

 

Mikołajkowe Zawody w High Springs EC! Czas zgłoszeń do 20.12.2015 do 23:00:00

Regulamin
1. W zawodach każdy uczestnik może zgłosić jednego konia i jeźdźca.
2. Zgłoszeń dokonujemy z gotowym obrobionym zdjęciem(nie dosyłamy zdjęć w późniejszym terminie) Umieszczając link do zdjęcia oraz inne niezbedne informacje w formularzu zgłoszeniowym w KOMENTARZU. Proszę o wgrywanie zdjęcia na serwer zewnetrzny tj np na TINYPIC.COM, nie wysyłanie mi zdjęc z fotobloga!
3. Zdjęcie konkursowe musi być zrobione na przygotowanym przez organizatora i udostępnionym do pobrania parcourze. Do jego umiejscowienia w grze niezbedne jest pobranie wymaganego CC oraz posiadanie wolnej parceli publicznej o wymiarach 64x64.
Zdjecie powinno przedstawiać konia i jeźdźca w trakcie pokonywania parkuru, moze wiec byc zarowno w skoku jak i w galopie, odbiciu londowaniu etc.
4. Organizator po zakończeniu zgłoszeń oceni zdjęcia pod względem:
-Realistyka ogtoczenia
-realistyka postaci
-Realistyka fotografii(flary, cienie itd)
-Poprawność umiejscowienia konia i jeźdźca w parkurze
-Staranność obróbki
-Odpowiedniego stroju jeźdźca i konia:
     a)Jeździec powinien być ubrany w białe bryczesy i marynarkę jeździecką w kolorze czarnym, czerwonym,granatowym,  ciemno zielonym lub brązowym , Wyskokie buty w kolorze brązowym lub czarnym oraz mieć na głowie kask. Ostrogi i  palcat dozwolony
 b)Koń powienien posiadać siodło skokowe oraz ogłowie klasyczne o dowolnym kiełznie oprócz munsztukowego w kolorze czarnym lub   ciemnobrązowym.Czaprak o stonowanej eleganckiej kolorystyce. Dozwolone są ochraniacze, napierśniki i wytoki.
-Do oceny przyznamwane sa losowo "punkty szczęścia" rozlosowane pomiedzy uczestników.
5. Zdjęcie powinno być nie szersze niż 800 pikseli.
6. Dozwolone są zarówno zdjęcia pionoiwe jak i poziome.
7. Mimo że konkurs jest zimowy to zdjęcia obowiązkowo wykonujemy w lecie lub wiośnie!
Powodzenia!

8. Wszelka obróbka graficzna dozwolona łacznie z edycja otoczenia parkuru, sprzetem itd

Formularz:
IMIĘ KONIA:
IMIĘ JEŹDŹCA
STJNIA:
LINK DO ZDJĘCIA:

Wymagane:
Link do parkuru:
http://www.mediafire.com/download/uibdv0695peq6fh/Zawody+HSEC.Sims3Pack

CC DO Pobrania
Raymondequestrian centre:
Standards - Luxury Net
Standards - House
Standards - Pine Tree
Standards - Castle Tower
Standards - Barn
Standards - FEI Horse Head
Rolex Official - Standard & Filler
Standards 04 (14 versions)
Standards 01 (9 versions)
Planks - Chocco, Carreau & Skeleton
Poles Retexture (20 versions)
Planks 01 (25 versions)
Planks 02 (14 versions)
Jump Numbers - Retexture of MSE

 

CZAS START ZGŁASZAMY SIE TYLKO POD TYM POSTEM