photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 13 PAŹDZIERNIKA 2008 , exif
1244
Dodano: 13 PAŹDZIERNIKA 2008

Plej Stejszon Tim :)

Ćwiczenia terenowe w Rogowie :)

Wycieczki po Arboretum :)

 

 

 

Powiem tyle... życie studenckie udowadnia, że można wszysko!

Można dotrzec na dworzec centralny wtedy, gdy człowiek budzi się o 6.45, a pociąg jest o 7.20!

Można stac sie geodetą!

Można zasnąc na wykladach!

Można kąpac sie pod zasyfionym prysznicem!

Można ugotowac obiad z makaronu i makaronu!

 

 

 

 

...ale i tak jest fajnie!

Mimo wejścówki z botaniki i minusa złapanego w ostatnich 15s cwiczeń!

Ale za to błyszcze na fizyce... ale kto mi uwierzy :P

Komentarze

~gosc Siemanko hopefulll, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
09/10/2013 1:37:32
~teemka Jeeeeebaaaaaaak :)
15/10/2008 22:35:05
cennaanita hehe no trudno uwierzyć :)
a Hubertusa jedziesz?
14/10/2008 21:31:49
dzieciook Studenckie życie jest suuuuuuuuuper :D
Foto też bardzo fajne, timy rządzą ;D
14/10/2008 12:22:49
sakra Hehe wesoło ;) Tak lubimy życie studenckie :D
14/10/2008 10:15:59
workutaandcalareszta ja je zaczne dopiero za 3 lata :P
14/10/2008 8:12:11
fidelka taaaaaaaaaaaaaaaaa studenckie życie KOCHAmmmmmmmmm
14/10/2008 7:49:52