Photoblog.pl

Załóż konto

Hipcie rządzą!! 

2010/09/01   

 

« następne   poprzednie »

Nie mam zdjęć z dzisiejszego wypadu na zakupy, ale mam ze starego, wiec dodaje, jeszcze z tamtego roku szkolnego...



A dzisiajsze zakupy to była totalna masakra, niedość ze trzeba łazić niemalże w kółko to jeszcze dosłownie nic nie ma w tych sklepach,,, tak wiec po nieudanych zakupach wracałyśmy do domku wesołym samochodzikiem.... 4 stuknięte wariatki... hehe, juz kapa wie o czym ja mowie... (Twe ciało opalone, prawie nie ogolone...) hehehehe masakra


No chociaż tyle dobrego spotkało mnie od tygodnia, troche śmiechu....

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika hippcioo.

Najnowsze wpisy

Wpis hippcioo

03/11/2010 20:20:05

Wpis hippcioo

14/09/2010 15:10:41

Wpis hippcioo

07/09/2010 21:26:46

Wpis hippcioo

01/09/2010 20:49:35

Wpis hippcioo

01/09/2010 20:41:42

Wpis hippcioo

06/07/2010 23:41:54

Wpis hippcioo

02/07/2010 14:10:17

Wpis hippcioo

02/07/2010 13:54:27

Wszystkie wpisy