Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/08/06   

Woodstock

« następne   poprzednie »
Woodstock

To zdjęcie z koncertu jest epickie ~^.^~
Cóżem,przeżyłam.Ja,moja przyjaciółka Gocha i kolega Janusz.
 Jechanie bydłowozem było...interesującym doświadczeniem. A że stacjonowałam obok łazienki było cudownie jak po tych 2 h ludzie stwierdzili,że wypili wszystkie piwa i że wszystkim chce się siku. Ukrainiec rzygał. Jakaś laska stwierdziła że po mnie przejdzie. Ja wtedy stwierdziłam,że zostawię jej trochę blizn po zadrapaniach na nodze. Pluszowa fretka Sławek która "ma wyjebane i chleje spirytus"

Jak burżuj pojechałam ze stacji na miejsce taksówką i w trakcie drogi doszłam do wniosku że na miejsce musieliby mnie albo przynieść bez tych taksówek albo doszłabym na zakończenie festiwalu. Ustawiliśmy namiot w lasku który okazał się potem dużym plusem bo chłodniej i padliśmy spać XD Przesypiałyśmy do południa bo a)gorąc b)od 15 koncerty c)gorąc

Widziałam masę dziwnych i fajnych ludzi, Slendera...Przytulałam randomy, hipisów, laski bez staników, nawet znalazł się ksiądz xD

Byłam na koncertach z których jestem zadowolona jak cholera :3 szczególnie z Happysad i Skowytu.

A jeśli chodzi o Skowyt to zdobyłam koszulkę i autograf dla mojego kochania, to moje jedno z najważniejszych życiowych osiągnięć :3

Przeżyłam na bułkach kajzerkach i serku topionym i przez następny miesiąc chyba tego nie ruszę xD

Byłam burżujem wykupującym karnety na prysznic,to były najlepsze mycia w moim życiu.

A wracając zdobyłam miejsce siedzące ale zanim to się stało,stojąc w kolejce na peron śpiewałam z randomowymi ludźmi "Barkę" a potem krzyczeli "bezdomni do domu,jebać dziwki i śmierć samobójcą" Hasła z sensem jak nic.

 Ogółem było zajebiście, jak wróciłam do mojego miasta to myślałam że ogłuchłam tak było wszędzie pusto i cicho. I miałam czystą łazienkę i prysznic i ciepłą wodę i łóżko i w ogóle to raj na ziemi.. XD

Ale na Woodstock mam nadzieję wrócić za rok :3

 

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika himitsusama.

Najnowsze wpisy

Uzewnętrznij się!

 

And who you are to judge me?

 

Hapi

 

Przemyślenia

 

I will never look back!

 

Always Look On The Bright Side

 

Fajnie jest mieć wszystko

 

Powoli do przodu

 

Wszystkie wpisy