Photoblog.pl

Załóż konto

Circus of death Squirrels. 

2013/04/05   

 

« następne   poprzednie »

 

 

 pisze z Mazurem se haha troche śmiechowo

-ja miałem z kaźmierczak, wiesz któa to?

-skąd mam wiedzieć jak nie chodze do 3 haahha

-?!?!?!?!?! jak to nie

ja cały czas myślałem że wlasnie tam chodzisz XD

hahaha nic

jutro chyba 16,bo mnie ktoś wystawił i nie powiedział że idzie do 17.........

to sie nazywa przyjaźń pozdro

 

 

 

 

 

 

 

http://ask.fm/saraxe

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis heuheuheuu

11/12/2013 22:24:37

Wpis heuheuheuu

03/12/2013 14:57:10

Wpis heuheuheuu

10/11/2013 10:35:46

Wpis heuheuheuu

20/10/2013 12:17:49

Wpis heuheuheuu

03/10/2013 18:25:07

Wpis heuheuheuu

06/09/2013 17:44:14

Wpis heuheuheuu

15/08/2013 22:23:35

Wpis heuheuheuu

14/08/2013 22:47:11

Wszystkie wpisy