Photoblog.pl

Załóż konto

the next issue 

2009/06/18   

 

« następne   poprzednie »

na zdjęciu - mój projekt z ps z kwietnia. maja? niedokończone. kończyć nie będę. nie widzę sensu. aha, nie mam zdjęć, więc pb przechodzi ciężki okres. no i notki są długie. jak nigdy.

 

podjąłem męską decyzję. wypełniłem formularz. będę tam od drugiego. sam, bez żadnych znajomych. achre, nie udało mi się znaleźć nikogo na twoje miejsce. to będzie hardcor.

 

z podjęciem drugiej męskiej decyzji czekam do zobaczenia rezultatów (o ile takie będą) tego powyższego. mam nadzieję, że d jednak przeżyje, choć nie jestem pewien, czy jeden z opisów na gadu nie dotyczył mnie. swoją drogą musiałem się bardzo skupić, żeby zrozumieć, o co chodziło.

 

wczorajszy biskup był ciekawy. pomijając rzekę, wypasanie wielbłądów i najdłuższe zdanie, jakie w życiu słyszałem, to chyba jednak miał rację co do wyszukiwania Najwyższego w codzienności. mogłem się o tym przekonać już pół godziny po melodyjnym wykładzie. trudno powiedzieć, czy słowa maciejki można traktować jako przesłanie od najwyższego. ponownie - wszystko sprowadza się do drugiego akapitu.

 

tu kończą się wywody, których nikt nie rozumie. dalej jest już trochę jaśniej.

 

czytam lalkę. jest całkiem niezła. cytuję siebie z naszej-klasy, bo nie chce mi się pisać (przepraszam, jest 23:54, a ja byłem na basenie i miejskiej wędrówce):

[wcześniej informacja, że zakończenie roku jest o 9].

super. nie chce mi się przychodzić. btw muszę chyba rano kupić prezent dla pana d - w końcu mam klasową kasę. jeśli jednak już wcześniej zostało wyznaczone coś do kupienia OD WSZYSTKICH, to proszę o info smsem. hehe. pozdro. zacząłem czytać lalkę. jest fajna - i nawet są dialogi! i się nie ciągnie! i nawet trochę dziwnych słów rozumiem, ale tak sobie pomyślałem, że za dwadzieścia lat to chyba ludzie będą mieli z tym więcej problemów. ehhh, dupa, whatever (there is only one Ewa in our class!). kakao mi smakuje.

 

mówiąc wprost - czekam na housa od franka, na franka, żeby móc dalej oglądać dextera (obiecałem).

 

bardzo mi przykro, ale piosenki tygodnia nie ma. mam najnowszą płytę fisherspoonera, ale na razie nic mnie jeszcze nie urzekło.

 

dodano 00:01: dostałem maila z potwierdzeniem akapitu drugiego. teraz nie ma już odwrotu. i tak nie było. tak to jest, jak się zawiera TAKIE umowy w lutym. brr.

 

dodano 00:06: W niczym nie obciążyłem was i nadal nie będę was obciążał. Zapewniam was przez będącą we mnie prawdę Chrystusa, że nikt nie pozbawi mnie tej podstawy do chlubienia się w granicach Achai. Dlaczego? Czy dlatego, że was nie miłuję? Bóg to wie. Cieplej.

1 komentarz
annulek  - 19/06/2009 9:19:00
Czy już mamy zacząć się o Ciebie martwić?
/btw, "Najwyższego", a nie "najwyższego"!!! :P (proszę, zmień, bo nie wygląda....)

Najnowsze wpisy

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wpis hence

 

Wszystkie wpisy