Photoblog.pl

Załóż konto

Jak Ci sie coś nie podoba wyjdź  

2012/11/22   

22.Coś o mojej 'pracy'

« następne   poprzednie »
22.Coś o mojej 'pracy'

Postanowiłam napisać coś o tym dlaczego pisze, kiedy pisze itd. 

No więc pisze przez przyjaciela . Namówił mnie do tego . Ja uważam , że nic swoim pisaniem nie wnosze , bo to tylko wypowiadanie własnego zdania. Postanowiłam Wam pomagać , więc jeśli macie jakieś problemy z chęcią wysłucham , pomogę . Też po to tutaj jestem . Pisze gdy mam wene. Ostatnio mam ją dość często . A jak jej nie mam to marudze koledze, że jestem do dupy bo nie mam weny itp. XD Boje sie hejtów. Tak bardzo , że nawet nie wiecie . Bardzo boli mnie gdy ktoś krytykuje to co robie . No ale takie życie. Bardzo lubie fotografię, stąd pomysł na lustrzanke . Lubie też grać w kosza . Jakoś na boisku jestem całkiem inną osobą. W życiu jestem indywidualistką . Bardzo ciesze się, że tutaj jestem . Choć tutaj mnie chwalicie. Dzięki photoblogowi poznałam wiele cudownych ludzi. Jednak z jednego cziesze sie najbardziej . z Bartka . no ale nie pisze tu nic o nim bo potem zostanie ze mnie tylko placek .XD Heh . Dobra spadam .XD

4 komentarze
quui  - 22/11/2012 16:15:52
bardzo ładnie ;)
heeheszky - 22/11/2012 16:43:17
dziękuje.

yebnecie  - 22/11/2012 16:10:51
Świetne. Zapraszam do mnie ♥ ;*
heeheszky - 22/11/2012 16:26:06
hahahah . Teraz już moge. ZNOWU TY? WEŹ ZACZNIJ CZYTAĆ -,- bo tak sie nie wypromujesz :3

Najnowsze wpisy

Wpis heeheszky

23/03/2013 10:48:58

Wpis heeheszky

04/03/2013 21:39:02

Wpis heeheszky

16/02/2013 11:53:22

Wpis heeheszky

05/01/2013 12:05:18

25.Nieodwzajemniana miłość

23/11/2012 15:32:24

24.Przyjaźń

22/11/2012 23:06:10

23.

22/11/2012 18:29:48

22.Coś o mojej 'pracy'

22/11/2012 16:04:39

Wszystkie wpisy