Photoblog.pl

Załóż konto

I belive that I can ! 

2015/07/04   

Powracam :)

« następne   poprzednie »
Powracam :)

Ojj bardzo dawno mnie tutaj nie bylo ;/ W tym roku mialam mature wiec wszystko krecilo sie wokol tego ;p ale juz po ! WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE WAKACJE <3 Mam w koncu czas dla siebie :) dlaczego tu wrocilam ? hmm... Tutaj czuje, że nie jestem sama z "dietetycznymi problemami", mysle ze w chwilach slabosci moge poszukać tu motywacji i kilka slow wsparcia. Fajnie tez jest motywowac innych wiec mam nadzieje, ze kazda znajdzie coś dla siebie na moim blogu :) Bede pod koniec dnia  wstawiac zjdecia moich posilkow, krotkie sprawozdanie z calego dnia oraz motywujace zdjecia, moze jakies dietetyczne i sportowe ciekawoski :D ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA :*

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika healthylifestyle11.
niespecjalna  - 04/07/2015 15:13:37
O taaak, wakacje tyle wolnego czasu <3

Najnowsze wpisy

Pozytywnie

 

Powracam :)