photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 15 KWIETNIA 2011

8.

[Asia i Karola na strychu przy Żeromskiego, w naszym małym studio fotograficznym, 14.04.2011, by mój tata]

 

Egzaminy gimnazjalne za mną, zdane bardzo fajnie, jestem nawet zadowolona. Chociaż niektore pytania to będą mnie prześladować, tak samo jak to, że na egzaminie szóstoklasisty nie docenili mojej kreatywności przy mapce pogodowej. Peszek. W środę zostalam ofiarą losu i byłam gwarantem uczciwości komisji. Nawet nie chcieli mojego podpisu, phi prych pff.

 

Po egzaminie z angielskiego (ktory de facto był na żenującym poziomie i aż wstyd się przyznac, że stracilam jeden punkt. No, kurde), mialam sesję zdjęciową z modelką Asią i tamto oto zdjęcie pamiątkowe wisi nad notką. Pomysl był co prawda Konrada, ale jestem z niego tak czy tak dumna. Mim wyszedł świetnie, zdjęcia też. Kondziowi się podobają o tyle o ile, ale to tam już mu powiedziałam dlaczego. Są gusta i guściki ^^' Efekty niedługo na moim maxmodels.

 

Ps. Ubolewam, że są idealne w czarno-białym :< Bo w kolorze tylko fajne. Ale trudno, taki temat, o.

Komentarze

reny Mnie się podobają no! >.< Booskie jest to zdjęcie XD
15/04/2011 17:16:39

Informacje o harichan


Inni zdjęcia: Tyłem ja pati1991gd.. anngod1421Ja :* pati1991gdJa pati1991gdNa leżaku :* pati1991gdNasza rodzinka :* pati1991gdJa :* pati1991gdJa :* pati1991gdJa z synem natalka89rokWolność Tomku w Swoim Domku wittchen3