Photoblog.pl

Załóż konto

I'm gonna be the greatest 
zapisz

Dodane 25 MAJA 2021 , exif
Wyświetleń: 211

Och, jak mi brakuje tego slonca. Ostatnio pogoda to na zmiane deszcz, slonce, deszcz, slonce, napierdala deszczem, troche slonca i tak w kolko. Juz nawet nie wiem jak mam sie ubierac, bo raz zimno w chuj, a po chwili czlowiek sie gotuje w samym sweterku. 
Juz nie wspominajac o tym, ze kupilam sobie nowe buty a nawet nie moge ich zalozyc, bo na deszcz to one sie nie nadaja. Te problemy pierwszego swiata.. 
Dostalam prace, ale jednak zostaje tam gdzie jestem. Lepiej siedziec w syfie, ktory sie dobrze zna, prawda? 
Dostalam dzisiaj jakiejs dziwnej motywacji zeby w koncu ogarnac swoje zycie. Zaczniemy od finansow. W sumie to juz bym miala ogarniete gdyby nie fakt, ze mnie w tym miesiacu wychujali na okolo dwie stowki i nie moge nic z tym faktem zrobic. Dlatego podlapalam w chuj zmian i w ciagu nastepnych 3 tygodni robie bardzo bardzo duzo w chuj godzin. Ale trzeba w koncu jakos nadrobic te straty. I jakos zaplacic za fryzjera, do ktorego niedlugo ide. Juz nie moge sie doczekac moich szarych wlosow <3 Moze nawet zetne sie na krotko.. jak szalec to szalec. 
Jestem zmeczona dramatami w pracy. Szczegolnie tymi zwiazanymi ze mna. Po prostu zyjcie dalej swoim zyciem i zostawcie mnie w spokoju, przeciez dokladnie to robie ja.