Photoblog.pl

Załóż konto

Wpis goiridth

Było ZBYT dobrze.

 

Dyr dyr dyr dyr

Ło ło ło ło ło XDDDDD

Opa!

Opa!

Kolejny dzień choroby, kolejny dzień expienia.

Nie mam siły nawet zejść do warsztatu.

Oby udało się jutro wybyć na Górę Peruna, bardzo chcę.

Ale życie potrafi się zmienić, kurewsko się rozpędzić.

Ciężko mi wspominać rok 2017, po za tym że dołączyłem do Drużyny Południe, zostałem rekonstruktorem. 

Początkowo miałem parcie na wikinga, jednak stanęło na tym że odtwarzam Rusina z terenów Rusi Kijowskiej z X wieku. 

Okropnie jarała mnie walka, dodatkowo zakończyłem swój związek właśnie dzięki reko, cóż, wyjazdy okazały się ważniejsze.

Zakupiłem nawet szablę, z wygrawerowaną Swarożycą na głowicy. Później jakoś mi oklapło, stwierdziłem że zrobię instrument!

Poprosiłem mojego tatę o pomoc, gdyż kompletnie nie znałem się na rzeczy. Zrobiliśmy Gusli z Novogrodu Wielkiego, replikę z X wieku.

Deska z pięcioma strunami, jakby ktoś powiedział. Ta deska otworzyła bramkę do tego kim obecnie jestem - powaga.

Poczatkowo nie robiłem idealnych instrumentów, jednak ludzie pytali skąd, jak, za ile.. No i poszło. Obecnie mam swoją działalnośc, tworzę rozmaite repliki dawnych instrumentów i jestem cholernie szczęśliwym człowiekiem.

Ale nie o tym, przez te dwa lata spotkałem tak wiele serdecznych, dobrych ludzi, tak bardzo zmieniło się moje nastawienie do świata i wszystkiego co nas otacza. 

Jestem zupełnie innym człowiekiem, rzuciłem tą cholerną pracę w hotelu, w której byłem zwykłym gównem którym można było próbować pomiatać. Później złamałem kość łódeczkowatą i przez ponad półroczne L4 rozkręciłem Twitcha na tyle że dostałem ich umowę, co i tak zaprzepaściłem.. 

 

Cóż udało mi się zwidzić cząstkę Norwegii na wyjazdach z Arkoną

Jeździłem po skansenach w Polsce i nie tylko.. w sumie to nie jestem dobry w opowiadaniu przeszłości nie dalej niż 3 dni wstecz.

Ale jaram się moim życiem i stwierdziłem że po tych dwuch latach warto byłoby się tym podzielić, bo czemu nie?

Uważam że jestem już całkiem dobry w tym co robię, wydaje większośc pieniędzy na szpej do reko.

Ostatnio nawet udało mi się spędzić tydzień w Zakopanym na Targowisku Instrumentów na które mnie zaproszono! :D Tydzien biby i spotkań z genialnymi ludźmi + tona nauki od znamienitych lutników.

Występowałem w teatrze z instrumentami, no żyć nie umierać. Chciałbym tak już zawsze żyć. 

Tak długo szukałem czegoś, co mógłbym robić, czegoś, czego nie zaprzepaściłbym w miesiąc i oto jest, mój mały drewniany świat :D 

Obecnie siedzę biedny z anginą wpierdalając antybiotyk, a w sobotę wyjazd na Górę Peruna.. tak bardzo chciałbym tam jechać! 

Oby Bogi sprzyjały!

 

Vault 111

Vault 111

Fallout 4 tak bardzo <3 Szkoda tylko że świetna gra a chujowe rpg.

Jak tylko wyjdzie nowy dodatek do Łiczerka to musze zrobić streama <3 

Yawwn pora spać chyba.

Jeszcze kilka dni <3333

Wpis goiridth

A great man once told me: in the light we are one, the future if ours. We will rebuild Draenor. Together 

I tak sobie mija czas.

Ola, praca, wow D:

Na szczęście w tym ostatnim spędzamy czas razem, krwawy elf i ork hah.

Sylwester u Areczka zdewastował wszystko :D

Praca mi sprawia coraz wiecej przyjemności, zwłaszcza że modeluję w domu.

Już niedługo moje zgrabne słońce do mnie przyjedzie! <3

Wpis goiridth

Wooo ale dawno mnie nie było :D

 

Za 22 dni tym bardziej mnie nie będzie, ale zanim to nastąpi Olka mnie odwiedzi w urodziny, best gift eva.

A co do 22 to wychodzi Fallout 4 <3 Oboże tyle lat czekania :D

Dobrze się składa, bo na urodzinki kupuje sobie komputer, posłuchałem ojca i olałem raty, po co się zadłużać. Lepiej poczekać, wyłożyć hajsy i mieć spokój.

W ogole, wyjebane mam troche w to że skończyłem te studia xD Praca konstruktora o wiele bardziej mnie jara :D

Fajnie robić modele które później komuś służą.

 

Tak jak teraz jest, chciałbym aby było zawsze.

Już niedługo halloween!

Wpis goiridth

Jak dobrze zrobić wszystkie badania, do których podchodziłem z kurewsko dużym pesimizmem i dowiedzieć się że ma się czyste płuca jakby się totalnie nie paliło, serce które jest w 100% sprawne i zniweliwać miliard przypuszczeń i diagnoz lekarskich <3.

 

W piątek lecimy na festiwal, wreszcie zobaczę Olkę <3

Za tydzień zaliczam modelowanie z sheet metalu. Zrobiłem już miliard swoich modeli, projektów. Uwielbiam ten program.

 

Schudłem mistrzowsko <3 Wreszcie ogarnąłem bęben :D

Jebać spasłych

Wpis goiridth

Z Olką na Eluvach.

 

No i mam ukochaną kobietę, która potrafi o siebie zadbać i jak to kobieta winna - jest mega kobieca <3.

Brakowało mi długich, zadbanych, pomalowanych paznokci, przerwy między udami, i tego że możesz ją rzucić na barana jak piórko ^^
Tak, zdecydowanie wolę artystki od babochłopów xD

Wakacje się ponoć skończyły - wszycy pierdolą, jakie wakacje ? :D

 

Wiedźmin taki wspaniały <3 miłość taka wielka <3

 

 

Biedna pierdolona piechota.

!

!
Tęsknie, tak kurewsko mocno tęsknię za tym pięknym miejscem. Zdjęcie zrobione w drodze na Decapi! Dostałem to zdjęcie od randomowego fotografa który mnie znalazł na fejsie, chwała mu za to. Benia wygląda jak w kurwę brzydka laska na tym zdjęciu. Skończyłem pierwszy moduł szkolenia, i zaliczyłem egzamin na wymodelowanie kilku komponentów w silniku, szef będzie inwestował w zajebistą drukarkę 3D

Wpis goiridth

Benia i Skuza <3

Pedały! 

:D

 

Jutro szkoleeenie :D 

 

 

How does it feel, when ur fat hurts? Odjeb się xD co to w ogole było wczoraj xDDD

 

 

 

Wpis goiridth

IDEALNIE! Kurwa mać, kolejny rok, kolejny woodstock, każdy lepszy i piękniejszy. Ja nie wiem co miałbym zrobić, żeby to wszystko opisać.. Prawie zdechliśmy bo wyjebała nam buła przy 140, kapitan wyratował wszystko z miną zapartego komucha powstrzymującego kackupę. Po dotarciu na miejsce rozbiłem namiot pod bacznymi światłami szerszenia, i obudził mnie rano głos jebanego quada. Na szczęście moje wkurwienie nie trwało zbyt długo z racji tego, że na kładzie siedział organizator który grzecznie nas poprosił o zmianę miejscówki bo robili drogę pożarową. W zamian wprowadził nas na scenę z której oglądaliśmy Black Label Society i niesamowitego Zakka z kilkuminutowym solo. Grill był, woda była, wszystko kurwa było. Kaszle do teraz jak pojebany, bo przecież trzeba palić w chuj, co bede robił jak sie nudze peto faja i elo. :D Decapitated dało tak kurwa niesamowyty koncert, że myślałem że się zesram - tak jakbym siedział całe życie w czyjejś dupie i wyszedł na zewnątrz. JESZCZE BLOOD MANTRE GRALI 2 RAZY!
Kurwa skasowała mi się notka do połowy. Świetnie było poznać Cię wreszcie osobiście, nie mogę sie doczekać następnego spotkania <3

:D
Jak mi sie zechce, to dopisze to co sie zjebało

 

 

Tłuuuszcz

Areeeek! Chudne

Jebać grube uda

Jebać świnie

Cielcinki poczekajcie!

Saperbuła!

KUuuurwaa!

 

 

Wpis goiridth

Sheeeeittt ;d

Jeszcze tylko pójdę spać, i już jestem w najpiękniejszym miejscu na świecie, gdzie spotyka się najpiękniejszych ludzi!!

 

Artur już zajął miejsce, wpierdalamy się poldkiem na pole już kurwa jutro!

Areczku, jedź proszę.. Kurwa maćczemu wszystkich najlepszych ludzi musi dokurwiać choroba..

Nareszcie zasłużony odpoczynek, w najlepszym towarzystwie na świecie.

Kurwa, kocham was ludzie.

Wpis goiridth

Wpis goiridth

Hi Lucy, how does it feel to live someones life ?:D

Die whore.  ;d My back is way too strong for being stabbed by your lil shitty knives, you pathetic bitch. d;

 

 

Chłopaki i dziewczyny, obywatele. Woodstock! Już kurwa niedługo!

Wpis goiridth

Moje maleństwo <3

 

W sumie to pieprzyć przeszłość
Jest dobrze, wręcz świetnie.

Jeszcze te kilka dni.

I can't wait!