photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 5 LUTEGO 2009 , exif
1074
Dodano: 5 LUTEGO 2009

z dziadkiem i wujkiem.

wesołych świąt

Komentarze

~gosc gatu Lajkniesz? Prosze <3 http://fb.com/366683000059904
28/07/2013 6:50:52
~gosc Hejgatu Super zdjęcie, widziałaś już nowe Gitesy ? Jeśli nie to musisz zobaczyć! Coś dla Ciebie ;)
01/07/2013 18:40:50
kolofortuny Witam!
To nie jest żaden spam! To prawda! Chcesz wygrać duże pieniądze? Wejdź na moją stronę a przekonasz się jakie to łatwe i nie wymaga dużego wysiłku!! Zapraszam!!!!
16/11/2010 10:55:59
~514233001 kolesanka kocham
26/03/2012 17:49:04

~514233001 kocham lubie wiem
26/03/2012 17:47:57
~514233001 krystian spotkam wiem laska super
26/03/2012 17:46:16
coguar a wy sie gdzie podziewacie :)
06/10/2009 19:03:29
coguar teraz juz bedziesz miala 4 odwiedziny dziennie heheheh
09/06/2009 0:15:22
sancia05 hahaha;d
co do tych japonek;d
to więc tak, że to są moje paputy domowe i tak jakoś zapomniałam je zdjać do foty;d
i jest jak jest;d
07/06/2009 21:26:06
~Ziol92 jo wesołych swiąt;p
pozdro;p
12/04/2009 13:27:45
~kosa i wesolego alleluja ;d
19/03/2009 13:59:15
~kosa jakie ryje ! ;D
Marta tylko ładnie wyszła ;* :)
a Dominika jak Czarownica xD

czuuby ! 5 ! ;p
19/03/2009 13:59:01
~kuzynka o lol :)
10/03/2009 14:32:36
asiula007 wesolyych wesolyych ; ))))
10/03/2009 12:42:29
monnari kombajn? ;/ haha i jak jest po ang? ;D
w ang, ale w przyszlym tyg waram.
z pepkime bylas na tej olimpiadzie?
06/03/2009 14:58:47
monnari wow stara szalejesz ;D i jak bylo? juz mialas ta olimpiadke ?
pytyali Cie o zraszacze ? ;d
05/03/2009 13:41:24
paaulii ; d ; ***
22/02/2009 18:45:57
mlo0da a Ci powiem, że tez sobie jakoś żyję, powoli, ale do przoduuuu :)))
12/02/2009 15:12:09
~glupipomysl juz dzisiaj zaliczylam solare ;]
09/02/2009 17:30:31
~ciocia jak zwykle piekna:*
08/02/2009 22:44:02
mlo0da Gatu !!!!


Co u Ciebie ej ?
08/02/2009 22:34:07