Photoblog.pl

Załóż konto

X

Dodane ze strony mobilnej
Wyświetleń: 356

Chciałam poruszyć dość kontrowersyjny (dla niektórych może pojebany) temat.

Niektóre pary chcąc urozmaicić swoje życie seksualne lub też spełnić swoje chore fantazje godzą się na pewne rzeczy w ich związku( które dla niektórych są niedopuszczalne). Niektóre kobiety mimo iż są przeciwniczkami takich wybryków, dla faceta przymykają oko żeby mu dogodzić, żeby nie zrobić mu przykrości. Lub też na odwrót...

PrzychodI moment szukania odpowiedniej partnerki do trójkącika... Robi to baba, szuka faceta do zabaw...no.... dziwka ktoś z boku by pomyślał... szuka kobiety...lesbijka.....No ale jak facet szuka kobiety do tego... czy tez faceta....No to już inaczej jest traktowany...

...nie.....dość....

Wróć....kurwa ...

ludzie co jest z wami nie tak, że godzicie się na takie rzeczy jak zdrada pod przykrywką szukania odpowiedniej osoby do zabaw? To jest dla mnie chore... dla mnie do takich rzeczy szuka się we dwoje... nie zdradza się pod przykrywką takich rzeczy.... wgl co to za tłumaczenie "nie zdradzilem/lam cie bo między nami nie było chemi, to tylko seks." Kurwa.... to też zdrada....

Nie rozumiem tkwienia w takich związkach.... na siłę.... to się powinno leczyć.

Jak dla mnie związek to jest 1+1 a nie 1+2-1....ze związku tworzy się rodzinę...partnerstwo... A nie jakieś chore dziwactwa....

 

Puffff mózg mi się rozwala...

padholder z jedną kobietą nie ma lekko w życiu to po co brać sobie drugą na "łeb" ;)
03/12/2022 15:15:11
Photoblog.PRO fuckit2296 Zapytaj się potworka ;)
03/12/2022 15:29:13