Photoblog.pl

Załóż konto

Chill Out or Fuck You. 

2013/01/12   

 

« następne   poprzednie »

Niby jestem gówniarą albo małolatą ,jak kto uważa ,ale już się przekonałam co to miłość. Nie polega wszystko na tym ,że czujesz się zajebiście przy tej osobie, inny czy nawet po prostu jest Ci przy Niej dobrze. Nie wszystko jest takie proste. Niby w miłości liczy się tylko zaufanie i szczerość. Wcale nie liczą się też uczucia, relacje i to co chcemy na prawdę osiągnąć z ta osobą i czy jesteśmy pewni ,że na prawdę to jest to. A jesteśmy ?. Potrafimy to poznać ?. 

Niektózy z Nas boją się zakochać, nie chca. Ale czemu ?. Tego nadal nie rozumiem. Kiedyś w końcu i tak Nas dopadnie to uczucie, gdy "poczujemy motylki w brzuchu" ,będziemy czuć się tylko przy tej osobie szczęśliwi, ale co z tego ?. Równie dobrze może być to chwilowe zuroczenie, ale także miłość na całe życie.

Na ten moment po wczorajszym dniu przekonałam się co to na prawde jest miłość i co znaczy tęsknim za kim kto zastępuję Ci kogoś kogo już nie ma.. Jak dobrze jest spędzić nawet tę godzinę razem czy dwie, na jakiś czas. Przytulić się ,wygadać i powiedzieć jak jest na prawdę ?. Ale czy każdy z nas ma taką osobę ?. Przyjaciele są Ci najlepsi i Ci najgorsi. Ale który jest który ?. Możemy ufać bezgranicznie komuś kogo ledwo znamy ,ale jednak nigdy nie powinno się zaufac do końca.

Jeżeli niekórzy myślą, że jak byli ze sobą kilka dni czy nawet pare miesięcy ,nie zauważą jak szybko to uczucie, które było bądź sympatia miną. Wszystko się kończy,a coś zaczyna. Przynajmniej w moim przypadku podejście do osób mi bliskich i tych ,których na prawde kocham jest jakie jest.. Ale nikt nie zabroni mi mówić prawdy w oczy. Chcesz byc szczery .? To bądź. Wiem ,że czasem szczere słowa bolą bardziej niż to co chcielibyśmy usłyszeć. Ale po co wciąż kłamać i dopiero później wszystko zepsuć ?. Lepiej jest powiedziec prosto w oczy komuś co jest nie tak. Niby nigdy nic ,ale wiele znaczy. Każdego człowieka powinno się cenić za przyzwoitość i szczerość, ponieważ nie boi sie powiedzieć prawdy nawet najgorszemu wrogowi.

 

 

No to się wciął palec xd. Dobranoc.

http://www.youtube.com/watch?v=Rcv8xN-zDiU

 

2 komentarze
szmatka - 16/02/2013 14:48:46
hehe szmato
xxxxxxx - 24/01/2013 8:19:54
zwłaszcza przy posiadaniu wcześniej 10000 chłopaków

Najnowsze wpisy

Wpis freshkaa

12/01/2013 2:12:28

Wpis freshkaa

12/11/2012 20:43:30

Wpis freshkaa

14/10/2012 22:00:11

Wpis freshkaa

22/09/2012 13:58:37

Wpis freshkaa

07/09/2012 17:40:37

Wpis freshkaa

14/08/2012 16:48:15

Wpis freshkaa

12/08/2012 12:17:53

Wpis freshkaa

09/08/2012 13:55:50

Wszystkie wpisy