Photoblog.pl

Załóż konto

CHCESZ ŁADNE ZDJ??PISZZZZZ!!!!!! 

2013/04/29   

 

« następne   poprzednie »

dostalam mnowstwo wiadomosci..zdj do przerobienie i wgl;p 
jak to zaobczylam to az mi sie odechcialo.. 
jak ktos chce platnej obrobki to pisac za free juz mi sie nie chce 
szkoda czasu i nerwow

np. wyslala mi typaira słit focie robiona telewizorem w kiblu i pisze przerob jakos ja pier.. no rozjebaa... mnie dziewoja pisze jej ze za slaba jakos a ona do mnie z tekstem ze wszytsko da sie przerobic i z ryjem na mnie masakra jaki zaaaal he zeby jeszcze jakis wyglad miala ale to kaszanaaa na maxa mowie wam he

dziekuje za duza obserwacje..

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika fotoretuszzzzz.
fashionbutik  - 03/05/2013 17:12:30
zapraszam :)
lusiowata  - 29/04/2013 20:23:26
:)
follandoimaginacion  - 29/04/2013 17:16:25
ładne :3
zapraszam do mnie: ) mozesz dodać jak chcesz :3

zajrzyj też do niego jak możesz :3 http://www.photoblog.pl/mindmeetsmatter

Najnowsze wpisy

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wpis fotoretuszzzzz

 

Wszystkie wpisy