Photoblog.pl

Załóż konto

Kwiatkowski ever. 

2013/10/12   

 

« następne   poprzednie »

siemandero.......................................................
No i mamy sb długi weekend. Ten tydzień przeleciał mega szybko. Ogl. to cały czas się źle czułam. Tylko nauka i nauka. Ehh. I tak nie miałam już siły. Zaliczone już pieć jedynek. SPOKO -.- ' poooopraaawi się ' W środę nie byłam sobie w szkole. Wieczorna gorączka mnie dobiła :c . Ale już jest okej. Przynajmniej namówiłam mamę na Galerię <3. Było nawet fajnie. Ale już byłam wykończona. :c W czwartek z Martynką w kosciele. Potem Kaufland. hyhhh. I wracanie po indeksy -.-. Ale było śmiechowo <3. Wczoraj dzień nauczyciela w skzole. Bieganie z Martyną do każdego z czekoladami .. Jeny. Serio już miałam ochotę zjeść jedną <3 myhyhy. I ten wf wczorajszy <3 hahah. max fajnie było ! ' i tak przegrasz idiotkko ! <3 ' wyzywanie się z Martyną zawsze szpoko. :D No i po szkole z Jędrkiem w domu <3. dziękuję za te 2 tygodnie ! ; * / No i mamy gości od wczoraj :). Sama nuda. : c Dzisiaj na dwór sb na trochę.  :) wieczór w domku. Jutro kościół z Martynką <3. Wczoraj przyslali moją czapeczkę <3. hyhh. inaczej sobie ją wyobrażałam, ale ok. Tyle czekania na nią :c. z 1,5 tyg dobre. : / No ale jest. to najważniejsze. Poniedziałek wolny! <3 jak miło *.* to sieeema ! 

można pytać

9 komentarzy
andyzia  - 29/10/2013 9:16:10
fajna czapa ;D
+ wbij do mnie, dodajemy? ;)
agnisalol  - 20/10/2013 21:16:09
Piękna! :D
naatqqaa  - 13/10/2013 20:37:43
Śliczna jesteś. :_:
fakenshitxox - 18/10/2013 20:08:14
nie prawda :c
naatqqaa - 18/10/2013 23:54:36
Prawda. : c

annna97  - 14/10/2013 13:48:27
fajne ;p
nauczmniesiebie  - 12/10/2013 20:31:45
fajna czapa ;)
fakenshitxox - 12/10/2013 21:03:25
dziękuję .

addictivesubstance  - 12/10/2013 16:06:35
Super :)
+ klikam fajnie i liczę na rewanż :)

Najnowsze wpisy

Wpis fakenshitxox

 

Wpis fakenshitxox

 

Toruń

 

Wpis fakenshitxox

 

Wpis fakenshitxox

 

#dziekuje

 

#nauka?boze gunwo

 

#kwiatuszek

 

Wszystkie wpisy