Photoblog.pl

Załóż konto

FUCK YOU BITCH ! ; * 

2012/06/25   

 

« następne   poprzednie »

siems! tutaj slodziiutka . :D

bejbe! <33

mam nadzieję, że się trzymasz!

bo przecież, po co się takim kimś i czymś przejmować, pysiek?

nie zasługujesz na niego i nią, i tyle... okazało się dopiero teraz jacy na prawdę są, no, ale cóż...

nic nie zrobisz <3 pamiętaj tylko, tyle, my zawsze będziemy razem <3  nasza czwórka, po prostu wymiata wszystkich! tylko my potrafimy robić takie rzeczy... a spoko ich było xD .

ty, ale mam zajebisty pomysł, hahha ;d

weź, teraz niech będzie pogoda i wbijamy na tydzień! wyobrażasz to sobie?

ahha <3

miejmy wylane, teraz za 4 dni wakacje, pobawimy się i to bardzo, i pamiętaj, dzięki nas, zapomnisz o tym wszystkim . :D

nie dawno, było nie dobrze..., ale teraz jest BARDZO, BARDZO, BARDZO DOBRZE, no nie?

tak ma być zawsze :D

 

weź, ja już się boję, co to będzie!

 

http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic&feature=share ------- taka tam zajebista nutka! <333

 

3maj się, misiu! <3

do zobaczenia, w sobotę :*

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika fakenn.
Junior fakenn  - 26/06/2012 20:44:46
KOCHAM WAS <3333333333 ! Ale Natala, Kochanie masz opóźnione info xd Ja się już dawno nie przejmuję ;dd Lepiej ,mi tak jak jest ; **

Najnowsze wpisy

porzeczka

26/12/2012 15:01:18

Wpis fakenn

29/09/2012 17:35:54

Wpis fakenn

08/09/2012 23:52:55

.

20/08/2012 22:58:15

.

15/07/2012 16:51:43

Wpis fakenn

01/07/2012 11:39:48

Wpis fakenn

25/06/2012 21:30:46

.

31/05/2012 17:25:07

Wszystkie wpisy