Photoblog.pl

Załóż konto

xEter. 

2013/05/26   

 

« następne   poprzednie »

łoooo, nie było mnie tu miliony lat

ale chuj i tak nikt mnie nie zna 

tak bardzo nie fejm :<

 

wyglądam tu jak dzikus hhahahahhaaahaha nienawidzę moich włosów siema

tzn chwilowo je kocham bo dzisiaj farbowałam ale ogólnie są chujowsze niż chuj siema

 

chce mi sie spać a do rodziców przyszli znajomi RZAL.

ale w sumie chuj puściłam Kabanosa i wyjebane (pozdro dla kluchy)

 

nie walczę z wiatrakami nie wytępię ciemnoty usiąde tam gdzie odnajdę święty spokóóóóóóóóóóoj

MAM NA TO WSZYSTKO WYJEBAAAAANEEEEEE MAM NA TO WSZYSTKO WYJEBAAAA-AA-ANEEEE MAM NA TO WSZYSTKO WYJEBAAAANE MAM NA TO WSZYSTKO WYJEBAAAAAAA=A=NE

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika eternitydreamer.
polazawszespoko  - 26/05/2013 12:18:39
<3

Najnowsze wpisy

Wpis eternitydreamer