Photoblog.pl

Załóż konto

MAKE LOVE, NOT WAR 

2022/12/02   

 

« następne   poprzednie »

Ja po otrzymaniu stypendium rektora dzięki kręceniu dupą na rurze xDDDDDDDDD

Tak się zdobywa tytuł najlepszego studenta, a nie jakieś koła naukowe, chuje-muje.

Leję z tego od rana.

Still nie dowierzam xDD

(Wgl jest przypsik, bo kumpela z pierdyliardem osiągnięć naukowych (a co za tym idzie najwyższą liczbą pkt) nie dostała, prolly przez to, że została zgłoszona do dyrekcji za ściąganie na egzaminie z PNJA, ojoj xDDD)

I w ten sposób wskoczyłam na pierwsze miejsce.

Łącznie 10800zł tylko dlatego, że postanowiłam jechać na te warsztaty do Lublina we wakacje xDD

No i średnia 4,50.

Ale ona sama by mi tego mogła nie zagwarantować...

1 dodatkowy pkt za rurkę to zrobił xD

BE-KA.

Jednak są pozytywy tego, że mamy taki zapierdol, bo nikt nie ogarnia, ledwo zdają i zero czasu na inne osiągniecia XD

Może ten dobry humor pomoże mi przetrwać 10,5h zajęć z examem w połowie w tę sobotę .________.

A propos, spanko, bo z rana trzeba coś zerknąć w prezki przed examem, a potem dalsze strojenie domu i treningi =^-^=

Ja. Najlepszym. Studentem.

 

JAPIERDOLEALEBEKAWCHUJPOZDRAWIAM

5 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika enlivenedangel.
julisia546  - 03/12/2022 19:24:59 z telefonu komórkowego
I dla takich wiadomości człowiek żyje xDDDDD gratki<3
enlivenedangel - 04/12/2022 11:05:30 z telefonu komórkowego
Hahaha <3 Dziękuuję ;*
padholder  - 04/12/2022 11:02:21
a na którym roku teraz jesteś ? ...na II ?
enlivenedangel - 04/12/2022 11:05:11 z telefonu komórkowego
II rok magisterki xD
pusjel  - 02/12/2022 8:15:22
Dowód na to, że kręcenie dupą opłaca się bardziej niż ciężka praca xD Co by w sumie wyjaśniało popularność onlyfanców...

Najnowsze wpisy

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wszystkie wpisy