Photoblog.pl

Załóż konto

MAKE LOVE, NOT WAR 

2022/06/04   

 

« następne   poprzednie »

Zacznijmy od tego, że jestem tolerancyjny jak mogę...

XDDDDDD

Doooobra, już dajmy Karolkowemu meme umrzeć w spokoju XD

Na poważnie - co się na tej uczelni za dramy odjebują to ja nawet nie .-.

Zacznijmy od tego, że zdałam dzisiejszy exam na 24/25pkt (na razie nieoficjalnie) i kolokwium na 79%.

Yaay~

No ale właśnie o to kolokwium z PNJA się tu rozchodzi.

Bo jestem jedną z trzech osób które zaliczyły oba kolsy i mogą powoli płynąć w stronę egzaminu, a resztę czeka jedna lub dwie poprawki za tydzień xD

Dla kontekstu - próg zaliczenia to średnia 60% z obu kolosów (przy czym żeby każdy był zaliczony musi być min. 50%).

No i co grupa stwierdziła? Co wywnioskowała, po tak okropnym performansie?

Czyżby trzeba było zmienić sposób nauki? A może poświęcić na nią więcej czasu?

No nie no oczywiście, że nie, bez sensu&

JEDYNE logiczne wyjaśnienie takiego stanu rzeczy jest takie, że to wina babki od ćwiczeń i TURBO-ULTRA-TRAGICZNIE trudnego testu xD

Obv.

Właśnie dlatego ja zdaję je za każdym razem w okolicach 70-80% czytając jedynie ze 100 słówek danego ranka tuż przed kolosem .____.

A cała reszta, ucząc się intensywnie przez 2 tygodnie nie jest w stanie go zaliczyć x.x

Czy ja żyję w jakimś truman show? Matrixie?

Przecież to jest cyrk.

No ale ale, kolokwium z PNJA zawsze składa się z dwóch części - vocab + use of english.

No i tu kolejny bulwers.

NO BO ONA DAJE CPE, TAKIE TRUDNE, ŻE SIE TEGO NAPISAĆ NIE DA. WGL SIĘ TEGO NIE UCZYMY. A GRUPA TŁUMACZENIOWA MA KOLOSY BEZ USE OF ENGLISH I MAJĄ ŁATWIEJ *płak płak płak*.

I know, mogę brzmieć trochę bitchy, but that's just because I am. xD

Ale co to jest za pierdolenie? xDDDD
Że ludzie którzy są już w tym momencie NAUCZYCIELAMI W SZKOŁACH, którzy zaliczyli już TRZY LATA licencjatu i powinni być specjalistami w swojej dziedzinie, nie potrafią zrobić prostych transformacji czy uzupełnić odpowiednich przyimków wg. kontekstu...

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika enlivenedangel.

Najnowsze wpisy

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wszystkie wpisy