Photoblog.pl

Załóż konto

MAKE LOVE, NOT WAR 

2021/10/14   

 

« następne   poprzednie »

Oj, dzisiejszy wpis bd chaotyczny, bo zbieram myśli w notatniku ><

 

Dostawanie maili z uczelni o 23:30 z zadaniami do zrobienia z przedmiotu którego jeszcze nie mieliśmy... Noice.

Dobrze, że nie dzień przed.

 

Jak eufemistycznie ująć, że utuczyłeś dziecko? "Wyrósł ostatnio" .-.

 

Zarządziłam dziś pozbycie się starych, spranych i uszkodzonych kubków z domu, żeby zrobić miejsce na nowe xD

 

Dzieeeci chooore, ale dziś akurat nie pogardzę dodatkową wolną godziną.

 

Babe ma jutro obronęęę! Będę trzymać kciuki tak mocno, jak mocno wbijam sobie pazurki w dłonie przez sen xdddd

 

Od zeszłego tygodnia mam jakieś aftowe zapalenie jamy istnej... Not fun. Pojawiło się ot tak, z dupy, bez powodu... Nie polecam kilku-kilkunastu aft na raz - ani jeść, ani mówić...

Ale po płukaniu czym się da przez pare dni, suplementacji i smarowaniu palącym Dentoseptem, już praaawie wszystko zeszło, hura!

 

Ale Dentosept chyba spakuję na weekend, żeby nie było, że jak przestanę smarować, to wszystko wróci...

I muszę też spakować odżywkę w sprayu od On Line. Jest idealna dla moich przesuszonych kłaczków. Od razu przestają się elektryzować na cały dzień i wyglądają o wiele zdrowiej ~

Kupiłam na allegro takie urocze 30ml pojemniczki z atomizerem, na tego typu rzeczy właśnie ^^ Bo po co nosić ze sobą wielkie butelki?

 

Zauważam dziś, że są dwa rodzaje uczniów - ci którzy składają mi życzenia i dają słodyczki w dzień nauczyciela i ci którzy zapominają, że dziś wgl są lekcje xddd

No dobra, trzy - jeszcze Ci, którzy po prostu mają wyrąbane w takie okazje (tych też szanuję xd)

 

Uuuu, przypomniałam sobie, że mamy iść w ten weekend do kina na Venom'a! *o*

 

Zajebiście, afty prawie zniknęły, to teraz mnie po prostu klasycznie boli gardło...

 

Jutro na uczelnię z samego rana, więc spanko i wstać wcześnie, bo trzeba się spakować...

Przynajmniej cieplutki prysznic był ożywiający ~

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika enlivenedangel.
mydream91  - 16/10/2021 10:17:07 z telefonu komórkowego
Śliczny kot i fajna kanapa. Widzę że masz dużo zajęć. Plus tego jest taki że czas szybciej mija. :)
enlivenedangel - 17/10/2021 16:22:27 z telefonu komórkowego
Hah, zdj. z internetu, ale zgadzam się, śliczne :D Lubię mieć co robić, oczywiście koniecznie z wygospodarowanym czasem na chillax ^^
atana  - 15/10/2021 7:59:35 z telefonu komórkowego
Ziomek, pamiętaj, że nici z całowania w weekend jeśli nie chcesz zarazić chłopaka :>
enlivenedangel - 17/10/2021 16:19:41 z telefonu komórkowego
Guuurl, próbowałam! Ale M. twierdzi że jest odporny na wszystko xD No i jak na razie ma troche racji, bo w porównaniu z moją zrąbaną odpornością (że praktycznie co tydzień mi coś dolega) to jeszcze ani raz się nie zaraził :O Zaaazdro... xDD

Najnowsze wpisy

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wpis enlivenedangel

 

Wszystkie wpisy