photoblog.pl
Załóż konto
Dodane 1 PAŹDZIERNIKA 2008
835
Dodano: 1 PAŹDZIERNIKA 2008

koniec na serio

www.combat.fbl.pl

Komentarze

wikusiax321 ślicznie;*

pzdr;*

licze na komcia;*
19/02/2009 12:37:29
wikusiax321 ślicznie;*;*
30/12/2008 19:22:08
wikusiax321 slicznie:)

licze na rewanzyk xD
24/11/2008 13:20:03
w0nderful Ja Ci nie groże i nie mam zamiaru dotykać twoich koleżanek. :)
tylko chce żebyś nie szła na przerwie i nie mierzyła mnie ;]]
Bo ja jestem bardzzooo ciekawa co ja Tobie zrobiłam Edytko ? :]]
30/10/2008 15:32:06
w0nderful Myślisz , że jak idziesz z 2 koleżankami po albercie to jesteś fajna ? xD
Mylisz sie Edytko x D
A za to walnięcie mnie z bara to jeszcze oberwiesz ;]
A twoja koleżanka niech nie będzie taka pewna na albercie , bo jeszcze będzie miała wrogów :)

Pozdrawiam śliczna i wogóle cudna Edytkoo < 3.
25/10/2008 17:27:29
derelict Fajnie ^^
Wbijaj do mnie ;))
pOzdro xD
07/10/2008 15:41:35
tereskaas xD
03/10/2008 17:00:52