Photoblog.pl

Załóż konto

Lovciam cię ;** 

2011/05/19   

;D

« następne   poprzednie »
;D

                                                        Mam to na nk ale tam ;p

 

Dziś zebranie !! Matka mnie z domu wygna , hehe ;D

 

Ogarniam poprawianie przedmiotów ;D

                

Fizyka ;// i Polski ;// , to co bardzo kocham ;D

 

WażneOla .W  śpiewa w zespole ;D Buhahahaha ;p

Nie mogę z tego xD

 

 

 

 

                                                   <śory>

 

 

 

<3

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika dzolkaxd.
dzolkaxd  - 16/06/2011 8:34:37
Nie prawda!;D M jak mila ;D

Heheheh ;D


Tak serio to tak see napisałam zeby bylo że kogoś mam ;p hehe
cerrrwuno  - 12/06/2011 9:20:42
Niech no ja zgadnę.. ;p M jak Mateusz ?? xD ;p
imnotsharin  - 19/05/2011 16:49:26
OO DŻOLA M? : >
monopatin  - 19/05/2011 15:58:08
wgl hej ;p

Najnowsze wpisy

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wpis dzolkaxd

 

Wszystkie wpisy