Photoblog.pl

Załóż konto

muszę być FIT a nie FAT! 

2013/04/18   

na nowo kurwa.

« następne   poprzednie »
na nowo kurwa.

 

 

NA NOWO!!!

mojego normalnego fbl'a czyta mój kochany tatuś.

a chuj mu w dupę, nie? mój chomik ma raka,

a moja mama mdleje, i nie wiadomo co jej jest.

waga stoi w miejscu od 2 miesięcy

ważę więcej od chłopaka. tak nie może być. :o

 

 

śniadanie: gorący kubek

2śniadanie:

obiad: 2 kawałki pizzy Guseppe.

podwieczorek: trochę ananasa, lód.

kolacja:

 

 

 


70 dni!

 

 

 

70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60

59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 

39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 

19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

2 komentarze
wspanialechuda  - 19/04/2013 16:54:39
hehe wychodzisz z zalozenia "nie ma nic gorszego od wazenia wiecej niz chlopak"?
nimrodel  - 19/04/2013 11:33:56
heh. nieźle a jakim cudem wpadl na niego. masakra. ja bym umarła ze wstydu

Najnowsze wpisy

Wpis do50wakacji

 

Wpis do50wakacji

 

na nowo kurwa.

 

Wpis do50wakacji

 

Wpis do50wakacji

 

Wpis do50wakacji

 

Wpis do50wakacji

 

Wpis do50wakacji

 

Wszystkie wpisy