Photoblog.pl

Załóż konto

♀♂ 

2010/01/30   

 

« następne   poprzednie »

zima.

 

zima.

 

zima.

21 komentarzy
youweremine  - 30/03/2011 17:53:59
nie wiedziałam, że masz mnie w znajomych :) fajne foto ;]
xxxisisxxx - 16/07/2010 12:57:53
Ładnie;)
schreicia1993  - 20/06/2010 21:39:56
Śliczne to zdjęcie xDD.
tak przeglądałam mojego fotobloga kilka lat wstecz i widzę, że pisałyśmy kiedyś :P
monisus  - 01/05/2010 16:49:57
jak księżniczka :]
eweluska90  - 20/04/2010 19:06:16
jeszcze zimowy czar.....super:)
monisus  - 20/02/2010 18:14:59
Jakie ładne :]
Ja przypadkiem :)
skurwialycharakter  - 16/02/2010 0:13:23
Moja Królowa śniegu :***
xwithsunrisex  - 01/02/2010 17:31:25
Jak pięknie jest u Ciebie!;)
;*
wrzucnaluz  - 31/01/2010 16:23:34
śliczne jest ;)) ;*
xlaurelx  - 31/01/2010 15:39:01
lux zdjęcie
purplesun  - 31/01/2010 8:52:47
fajne... wyglądasz jak pluszowy miś mmm xD
antyludzko  - 30/01/2010 21:47:16
Nie da się zauważyć?!
Ciekawe! ;)
Fajny futrzak ... ;p 'miluchno'
olkyyy  - 30/01/2010 21:11:28
Genialne :))
oldkicz - 30/01/2010 20:18:07
hm?
youweremine  - 30/01/2010 17:22:55
nie chce zimy xD !
;p

foto świetne ;]
jioioo  - 30/01/2010 16:05:21
świetne ; ))
immortaaaal  - 30/01/2010 15:22:53
pięknieee;*
inn0ocentgirl  - 30/01/2010 15:04:01
Cudnie ; *
fillettew  - 30/01/2010 14:58:41
sama klasa .
chaarmed  - 30/01/2010 14:06:36
Karolajna ;P ; d

Najnowsze wpisy

haha.

16/10/2011 21:59:11

Wpis darkflowers

25/09/2010 19:33:11

Wpis darkflowers

30/01/2010 13:58:42