Photoblog.pl

Załóż konto

I już tak Na Zawsze. ! < 3 

dancexeveryday

dancexeveryday

  • Zagranica
  • Ostatnio online 13 February 2015
  • Dołączył 06 July 2010
  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

' podaj mi gg ' . ######## - zdrap sobie .
' masz chłopaka ? ' .nie , dziewczynę mam.. xd . hah
' co robisz ? ' .chodź zobacz jak musisz wiedzieć -.-
' ej , napisz do mnie ' . a to rozkaz.. ?
' czy chodziłabyś ze mną ? ' . serio ? a dokąd to. . ?
' musimy się spotkać ' . heh , no ale ja nic nie muszę .
' daj numer kom ' . nie masz własnego ?
' ..Kotku.. ' . drogi nieznajomy- kotki to masz w ZOO .
' czy my się już gdzieś nie widzieliśmy ?'.tak dlatego tam nie chodze.
' jak masz na nazwisko ? ' .no , pewno po rodzicach ; d
' jaki masz login skype ? ' . bardzo fajny .
' ile masz latek ? ' .tysiąc pięćset sto dziewięćset -.-
' piękna jesteś ' . dzięki , ale z tym to do moich rodziców .
' a to ? a tamto ? a czemu ? a jak ?a czy.. ?' . książkę piszesz ?
' co tam jeszcze powiesz ? .jak zacznę to Ci się odechce słuchać ;]]
' czemu nie odpisujesz ? ' .widocznie mam taki kaprys ^^ .

Jestem jak róża, delikatna a zarazem ciernista...
Jestem jak otwarta księga...tylko napisana trudnym językiem...
Jestem jak wulkan...Wybucham bez ostrzeżeń.
Jestem jak ogień...Niszczę złudzenia.
Jestem jak rzeka...Nie oglądam się za siebie.
Jestem jak gwiazdy...Spełniam życzenia.
Jestem jak noc...Zapowiadam dzień.
Jestem jak dźwięk....Rozbrzmiewam śmiechem.
Jestem jak kropla deszczu....Żyję chwilą.
Jestem jak wiatr...Tak trudno mnie zatrzymać.
Jestem jak nadzieja...Tak łatwo mnie stracić...
Jestem jak papieros-trudno mnie rzucić...
Jestem jak Wódka-zostawaim efekty uboczne...
Jestem jak szampan-uderzam do głowy...
Jestem jak Heroina-tylko dla odważnych...
Jestem jak marihuana-uśmiechasz się ze mną do łez...
Jestem jak motyl-tak trudno mnie złapać...
Jestem jak Chevrolet-nigdy nie zawodzi...
Jestem jak Sprite-a ty jetes pragnienie...
Jestem jak 6 w totka-jedyna na całe życie...
Jestem jak Media Markt-nie dla idiotów...
Jestem jak magnes-przyciągam i odpycha...
Jestem jak cud-nie do spełnienia...
Jestem jak strzała-przebije Cię na wylot...
Jestem jak księżyc-pojawiam się bardzo rzadko...
Jestem jak Nemo-poszukasz a znajdziesz...
Jeztem jak czekoladka-dla niektótych za słodka...
Jestem jaka jestem nie podoba się Twój Problem......


Nie znasz? Nie oceniaj!
Znasz? Szanuj...!
Mów wprost - nie za plecami!
Plotki? Tylko z zazdrości...
Lubisz? Ok, ale szczerze!
Ufasz? Cieszę się, myślę, że warto!
Masz gdzieś?! Nie martw się! Ja też!!!

Nie zależy mi na tym by się komuś przypodobać. Nie muszę być najpiękniejsza, bo to charakter się liczy a nie wygląd. Jednym łatwo przychodzi celowo zranić człowieka, ja do takich nie należę !

.. Czas napisać coś o sobie
.. Anioł i diabeł w jednej osobie
.. Z reguły miła i grzeczna, na ogół serdeczna
.. Lecz kiedy coś mi nie pasuje, dość szybko to pokazuję
.. Staram się zawsze być realistką, zdarza się czasem, że pesymistką
.. I tu zaznaczam
.. Nie jestem królewną, ani dziewczyną zbyt siebie pewną
.. Jestem zwariowana i wesoła, nie jak lala rozpuszczona
.. Szalona i nieobliczalna, nie dla wszystkich osiągalna
.. Zarazem drapieżna i słodka jak biały tygrys i czarna kotka
.. Jestem jak upiór i cud
.. Szczyt nad chmurami i przepaść bez dna
.. Jestem początkiem i końcem
.. Bliska dla bliskich
.. I żeby było jasne
.. Nie obchodzi mnie to czy mnie lubisz, a tą stronę- traktuje z dystansem..

Najnowsze wpisy

Kocham Nad Życie. :*

06/10/2015 16:45:00

Cudownie. ;*

11/08/2014 10:26:05

Wpis dancexeveryday

08/07/2014 0:21:26

Wpis dancexeveryday

02/07/2014 20:45:43

Wpis dancexeveryday

19/06/2014 17:35:55

Klasowo. ;*

10/06/2014 17:21:17

Urodzinowo.

05/06/2014 15:45:03

Kocham Cię Mój Solenizancie. :*

07/01/2014 10:41:00

Wszystkie wpisy