Photoblog.pl

Załóż konto

*...DalmetyŃczyki...* 

2007/06/14   

MY =*

« następne   poprzednie »
MY =*

HeY ;*

 

 

Na fotce My ;]

focia robiona w szklarskiej ;]

 

 

Oj a w KaRpAcZu sie działo ;]

było zajebiście ;]

 

juz niedługo waKacJe ;]

 

 

buziaK dla :

Esti Aga Ćwiara Patryk

 

 **************

     Kiczka ;]

7 komentarzy
Użytkownik usunięty - 18/06/2007 22:28:46
już są wakacje :P
paula1494  - 17/06/2007 22:45:34
ładnie=)
wbijaj do mnie=)
Pozdr.=)
madziaa13  - 17/06/2007 22:04:56
koozaakk ! :D
paula1494  - 16/06/2007 11:34:28
ładnie=)
wbijaj do mnie=)
Pozdr.=)
Użytkownik usunięty - 15/06/2007 16:26:56
łąDnie...
...ale estera wcale pb tego nie prowadzi...


i sorry za ta kiSzke jesli sie obrazilas....


dla mnie to jest fajniue tak kiszka;d


ale srk


buź;*
paulisiaa  - 15/06/2007 14:33:47
ślicznie :D
ja też mam zdjęcie prawie w tym samym miejscu...
buziaki ;*
Użytkownik usunięty - 14/06/2007 21:00:14
superowa fota
pzdr:*

Najnowsze wpisy

MY =*

14/06/2007 20:42:15

MastiFF xD

04/06/2007 12:10:52

MiX ;]

18/05/2007 15:38:17

Ja i Szaman ;P

07/05/2007 11:12:33

MastiFek ;*

01/05/2007 8:58:50

SłoDzias ;]

23/04/2007 22:11:24

EsTi ;]

18/04/2007 20:25:57

MastiF ;*

13/04/2007 22:35:57

Wszystkie wpisy