Photoblog.pl

Załóż konto

......everything changes.... 

2010/06/20   

jOB XD

« następne   poprzednie »
jOB XD

jak to u nas mowia , każda minuta to kasa kasa kasa 

brakuje jej zawsze

a moja ulubiona czesc pracy? jak na zdjęciu,

sama sie zastanawiam jak 6h układania pasjansa mi sie nie nudzi??! heh

urlopik jest 7-20 lipca, 

plany są

ale ciekawe jak z kasa wydole???!

Już się prawie wprowadziłam do domu na Morąskiej, ale po weekendzie spędzonym z moją matulką juz mam ochote wracać na Brzeziny :D potrafi wkurzyć..ale to matulka kochana co jej zrobisz?!

A jak po  imprezie integracyjnej TWW? nigdy wiecej nie pije ......... z nimi :D heh było wybitnie , zwłaszcza kapela "Łydka Grubasa" zajedwabisci goście...

8-11 , 12-18, i 7-8 sierpień---------->daty do zapisania

a już niedługo Monika wraca to wersji Czmiela blondyna:P

musze odswieżyć sie, bo dowiedzialam sie ostatnio że wygladam wyblakle,

to dzięki mojej diecie:D

dieta cud pod tytułem "Chcesz schudnąć? NIE ŻRYJ!!"

Ae działa:P heh

pozdrawiam

 

 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

GRUNWALD 2010

 

w drodze

 

jOB XD

 

Grunwald

 

wspominki

 

my bff:P

 

gorzej byc nie moze..