Photoblog.pl

Załóż konto

CYTATY.CYTATY.CYTATY.CYTATY. 

2013/02/22   

425.

« następne   poprzednie »
425.

 

 

On zdawał się mocno zauroczyć . Zawsze kiedy ją widział , starał się patrzeć prosto w oczy , szukał kontaktu, niekiedy z rozpaczy i wtedy zdał sobie sprawę ile dla niego znaczy Ona zdawała się zauroczyć , ale zawsze odwracała wzrok , kiedy patrzył w jej oczy. Chciała dać mu znak i wyrazić wszystko ale zawsze rezygnowała kiedy on stał Blisko

 

Kurwa , życzę Ci żebyś kiedyś czuł się tak jak ja teraz kiedy widzę Cię widzę. Żeby żal wpierdalał się w Twoje serce a sumienie mówiło ' widzisz kurwa pojebańcu? ona Cię kochała a ty nie potrafiłeś powiedzieć do niej nawet ' cześć' '

 

Może nadszedł już czas by pogodzić się z faktem , że nawzajem robimy sobie w głowie niepotrzebny bałagan i po prostu się pożegnać ?

 

I tak cholernie jestem zazdrosna gdy jakaś inna przebywa z Tobą choć wcale nie jesteś mój.

 

Przyjaźń jest ważniejsza niż duma. Czasami trzeba złożyć ręce i powiedzieć szczere 'spierdoliłem, przepraszam'.

 

Nie gniewam się ,ja po prostu mam dosyć tych pieprzonych rozczarowań każdego dnia.

 

Chcesz szczerości ? Powiem Ci coś w tajemnicy , jesteś pierwszą osoba z którą każdy dzień się liczy

 

I w sumie mogę przyznać ,że kocham te stan,kiedy na korytarzu szkolnym , spoglądasz na mnie ,a moim jedynym problem jest to czy dobrze wyglądam .

 

Zasada numer jeden baw się nim bo on bawi się tobą..

 

A za te Twoje cudowne dołeczki w policzkach byłabym skłonna oddać parę swoich ulubionych butów. A w moim mniemaniu to całkiem sporo poświęcenie jak dla faceta, więc doceń

 

No, wreszcie mogę odetchnąć z ulgą. Teraz gdy już wszystko się zjebało nie mam się przynajmniej czym martwić

 

Można kogoś kochać i później go nienawidzić. Taki przypadek się zdarza.. ale, żeby najpierw kogoś nienawidzić a później go kochać ? Parodia

 

Będę gonić wiatr, dopóki go nie złapię. Będę pić zimne kakao, dopóki nie poparzę ust. Będę o Ciebie walczyć, dopóki mnie nie pokochasz...

 

,I zrozum skurwysynie ,że nie mam wypisane na czole"jestem naiwna baw się mną do woli "

 

Bo życie potrafi wciągnąć potrafi zafascynować i pochłonąć .Trzeba sobie jedynie zdać z niego sprawę i żyć .

 

przyzwyczaj się - facet to tępy chuj i ZAWSZE najbardziej ma Cię w dupie wtedy , kiedy Tobie najbardziej zależy ... ale wróci , każdy pies wraca .

 

Naprawdę jest ciężko ,często nie daje rady,wiedziałam że świat ma wady ale bez przesady .

 

Nawet gdyby przede mną była ciemność, Której tak cholernie sie boje,a wiedziałabym ze to jedyna droga do ciebie poszłabym

 

 

 

 

Paulina :)

 

2 komentarze
izabelajna  - 22/02/2013 15:22:51
cudowna ;o
fatsoo  - 22/02/2013 12:27:06
Cudowny klimat *.*

Najnowsze wpisy

425.

 

413.

 

405.

 

404.

 

397.

 

396.

 

395.

 

394.

 

Wszystkie wpisy