Photoblog.pl

Załóż konto

Przyjaźń przetrwa wszystko. 

2009/04/21   

Kladzia :]

« następne   poprzednie »
Kladzia :]

Na zdjęciu Cytrynka !!

 zdjęcie z ses z Julką,Darką i oczywiście z Klaudią ;** dzięki dziewczyny :]

 

hmmm troche mi się nudzi teraz...no jak zawsze hihh ;d niedawno wróciłam z próby w kinie !! było fajnie ale pod koniec troche głupio...;D heh nie chciało się tańczyć..ale jest ok :) myślę, na następnej próbie pójdzie nam wszystkim dobrze ;] o ile weźmiemy się w garść ! co nie Darka? No....hmm cos tam napisałam z dzisiejszego dnia i jest git ! teraz już kończe bo nuszę sie pouczyć na spr z polaka ;D papap ;**

5 komentarzy
darkenlol  - 11/10/2009 1:22:31
;]
diarrhea  - 11/05/2009 9:49:19
tylko nie kladzia.!
comecloser4  - 22/04/2009 13:40:42
noo bardzo :D
julis - 21/04/2009 20:43:30
ta ses była udana :)
darkenlol  - 21/04/2009 19:04:45
piękna ona ł** Ja robiam

Najnowsze wpisy

Wpis comecloser4

 

Wpis comecloser4

 

Hey Baby ! ;*

 

Wpis comecloser4

 

Wpis comecloser4

 

Wpis comecloser4

 

Wpis comecloser4

 

Wpis comecloser4

 

Wszystkie wpisy