Photoblog.pl

Załóż konto

 

2017/04/26   

 

« następne   poprzednie »

Ta stona jest pojebana, powinienem przenieść się na blogspota. Z kompa dodać zdjęcia nie mogę, gdy piszę z telefonu wpis dłuższy niż 2 zdania wylogowuje mnie z serwisu, a oni jeszcze chcą żebym adblocka wylączył iksde.jpg coś im się chyba pojebało.

 

Anyway, Pyrkon za 2 (słownie: dwa) dni a ja jeszcze nie gotowy z cosplayem, w sumie jak zwykle lol.  Robię underfell sansa. Nałożę jeszcze 2 warstwę farby i zacznę malować cienie pod oczami. Muszę jeszcze przykleić gąbkę od środka, tiul przy oczach i nosie i biały materiał w ustach i namalować zęby. Miałem zamiar zrobić to tutaj ale bez silikonu sobie nie poradzę.

Kurde, z profilu bardziej mi się podoba niż z przodu. Może jak nałożę te materiały to będzie lepiej.

 

A jutro wracam do Polski. Jest możliwość że zostanę, fajnie by było bo jeżeli tak to w fajnych okolicznościach. Napiszę więcej jak sytuacja stanie się bardziej pewna.

 

Brat znowu będzie mnie wkurwial, chociaż w sumie za nim trochę tęskniłem. Za paromi innymi również ale a. albo i tak mieszkają daleko b. piszemy se sobą na codzień c. raczej nie tęsknią za mną. Ponoć rodzice odbierają mnie z lotniska, ciekawe jak mnie przywitają, heh. I jak nasze relacje będą wyglądać po tej przygodzie. Mam nadzieję że nie wróci wszystko "do normy" po tygodniu. Oni nadal nie wiedzą że jest możliwość że zostanę hehe  no coż, jak coś to będą mieć hehe suprajsa.

 

edit: nie wiedziałem że photoblog może coś jeszcze spierdolić, co to za umysłowo chore emotki? Nie mogę normalnych iksdeków dać.

xD :D  :) 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wpis cinere0

 

Wszystkie wpisy