Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/08/15   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

elo siema, tu Natanieleq. robię ci włama, bo już mnie wcześniej o niego prosiłaś, za bardzo nie wiem co mam pisać bo mam zapierdol, robię ci włama, piszę smsy, robię włama na asku i wg xd mały zapierdol, ale daje rade, to ma być włam więc napisze tu coś o tobie:

 

 

JESTEŚ MIŁA <3

JESTEŚ KOCHANA <3

JESTEŚ SŁODKA <3

JESTEŚ ZAJEBISTA <3

OZNACZAM CIĘ CIĄGLE NA ZDJĘCIACH NIE WIEM CZEMU AHAHA :// ALE CI TO NIE PRZESZKADZA <3

MASZ FAJNE HASŁO NA FBL, ALE JA I TAK MAM LEPSZE <3

 

 

mam nadzieje, że jeszcze kiedyś tu wbije, siema

 

 

MÓJ ASK | MÓJ FEJS | MÓJ PHOTOBLOG | MUZA

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika chybacieposralo.

Najnowsze wpisy

.

 

(:

 

gfgs

 

12.

 

11.

 

10.

 

Wpis chybacieposralo

 

9.

 

Wszystkie wpisy