Photoblog.pl

Załóż konto

GŁĘBOKO SCHOWANY POD HORYZONTEM 

2009/08/05   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

Rokuś.:* <3

Ginter........!

Natu$$ :*:* <3

Agatu$$ :*:* <3

i ja.. ;)
fotka z wczorajszego, jakze udanego dnia ! :)

dziś nie co gorzej.. bo PEWNE OSOBY popsu ły chumor.. :( ;(

Dzięki Dzieczynki [ ze zdjęcia]

że dziś byłyście przy mnie i można było sie wyżalić..

i to ostro ! :(

Dzięki za te 4 czy tam 5 dni spędzone RAZEM ! ^^

jutro koniec PÓłkoloni.. :(

szkoda..

jutro Dyska.;d ^^

a piątek Kino,Malta..xd

a w sobote MM. Urodzinki Kordiana ! :*:* <3

Mm. będzie Super ^ !

 

 

.......:*:*

 

21 komentarzy
paola1212  - 17/11/2011 21:24:54
Świetne zdjęcie:)
Zapraszam do mnie.
ktos - 13/10/2011 14:33:59
kocham to :*;*;*
martar96  - 06/08/2009 21:15:49
$licznie
obsesssive  - 06/08/2009 16:10:43
ładnie ;d ;*.
emptyspaace  - 06/08/2009 15:16:17
Boskie
krasnalxdd  - 06/08/2009 13:38:31
W Poznaniuuu . ; pp
krasnalxdd  - 06/08/2009 13:38:02
Too był wąż . !
Taki dodatek do takiego BBBB . Fajnego BASEENUU ; ** X3
krasnalxdd  - 06/08/2009 13:35:43
Jaaaa tooo taaa w Różoowym . ;pp
Koochaam Cie .! ; **
elwiraa95 - 06/08/2009 11:08:49
No Super fotka ^^ :)

POzdrO ~~
mirrorofdeath  - 06/08/2009 10:58:19
nO FAjniutka fOtka ^^ :*

buŚka :>
benissimo  - 06/08/2009 9:43:14
;]
benissimo  - 06/08/2009 9:43:11
Ładnieee ;D
ukradlamaligatora  - 05/08/2009 22:41:32
; ):*
darksmile  - 05/08/2009 22:34:35
łaaadnie ;d
;*:))
aaduss93  - 05/08/2009 22:33:31
Fajna Fotka laski !
Bosko !
Pozdro ^^
mycolorworld966  - 05/08/2009 22:06:48
Bosko ;-))
Wpadnij do mnie ;^_^
Pozdrawiam ;*
3wariatkiswiata  - 05/08/2009 22:05:09
:D
kwiat97 - 05/08/2009 22:00:13
To mi sie podoba :D ..

Sliczna ta foteczka !

k :*
kubusxdd  - 05/08/2009 21:24:45
:P
dmuchanalala - 05/08/2009 21:10:00
Oooo i nawet są moje kochane lalki . . .
Natuś ślczna minka ;d;d:*
pozdro ;d

Najnowsze wpisy

Wpis charger

05/08/2009 19:44:47

Wpis charger

05/08/2009 15:43:10

Wpis charger

05/08/2009 15:26:49

Wpis charger

05/08/2009 15:21:10

Wpis charger

04/08/2009 22:54:15

Wpis charger

04/08/2009 22:52:35

Wpis charger

04/08/2009 22:49:57

Wpis charger

04/08/2009 22:48:15

Wszystkie wpisy