Photoblog.pl

Załóż konto

Fuck you and have a nice day ;] 

2011/10/02   

roroRosjanie ! < 3

« następne   poprzednie »
roroRosjanie ! < 3
Powiększenie
Kategoria:
moya strast.

a tacy tam Rosjanie z Omska ;)

Danil i Slava < 3

 

Lubie wczorajszy dzień, baaaaaaaaaaaaaaaaardzo lubie ;3

od 13 do 17 na Sławinku głównie z 3d a później z Misiarzem i Kuchciakiem w olimpie :D

trzeba powtórzyć ! krajowa xD

 

a dzisiaj co ?

uczymy sie, yo !

 

 

15 komentarzy
carmena  - 07/10/2011 12:52:08
świetne : > .
ojtaamojtaam  - 05/10/2011 19:51:00
hahahaahha kochane dziecko Rosji ! <33333333333
dayinthedark  - 03/10/2011 23:17:02
wariaaatyy xd . ;; * .
tajfunowaa  - 03/10/2011 18:39:13
wyszłaś, jakbyś ich błogosławiła :DD
camilka - 03/10/2011 20:27:22
ano :D
w sumie nie o to mi chodziło ale i tak wyszło dobrze ;)

Junior mcdonald7  - 03/10/2011 16:26:58
śliczne foto <3 wpadaj do mnie !
100groszy  - 03/10/2011 16:05:37
haha, dobre miny ;p
jowittaa  - 02/10/2011 21:01:02
a to skubance, spotykaja sie bez nas !
♥♥
gremcio  - 02/10/2011 20:54:14
świetne ;d
shestheonex3  - 02/10/2011 20:17:04
hee ;DD
avflay  - 02/10/2011 16:26:54
Fajne :)
+ Zapraszam.
motywuje  - 02/10/2011 16:13:35
fajne;)
dream200897  - 02/10/2011 15:02:55
Świetnie ;D
+ klikam .;p
Zapraszam do sb .;)
mixstar  - 02/10/2011 14:56:26
haha ;)) świetne !
variatka93  - 02/10/2011 14:50:23
hehe fajnie ;d

Najnowsze wpisy

Wpis camilka

25/03/2012 20:23:13

twarzowe ;d

02/02/2012 12:39:31

.

01/02/2012 13:53:47

takiebylejakie

29/10/2011 12:02:04

stówka < 3

25/10/2011 15:58:49

how fucking great ! ;]

22/10/2011 12:19:53

nie tak o.O

15/10/2011 12:25:04

dobry kłos nie jest zły :D

09/10/2011 12:54:58

Wszystkie wpisy