Photoblog.pl

Załóż konto

 

2019/04/01   

523.

« następne   poprzednie »
523.

Siemanko.

 

Stwierdzilam, ze Wam zrobie update, gdyby ktos chcial sie jeszcze dowiedziec co u mnie.

Minal miesiac od rozstania z O. Bylo baardzooo ciezko. Nie chciala odpuscic, prosila blagala, plakala. Ciezko mi sie to nawet wspomina, bo nigdy nie widzialam kogos w takim stanie. Ciezko to nawet opisac. Ale bylam w koncu stanowowcza i mowilam "nie". Takze udalo mi sie w koncu zakonczyc ten zwiazek.

 

Ona przez miesiac mieszkala u przyjaciolki, ja z jej kotelem - najcudowniejszym jakiego w zyciu poznalam (kto ma mojego insta ten wie :)). Za nim potwornie tesknie, bo pokochalam tego kota calym sercem i mysle, ze nikt nie bedzie go nigdy tak kochal jak ja :p Nazywalam go zreszta miloscia mojego zycia :)

 

W ten weekend sie przeprowadzilam. Wrocilam do wynajmowania pokoju. Na razie jest spoko, ale ciezko mi sie jeszcze wypowiedziec.

 

2 razy widzialam sie z O. w ostatnim czasie (formalnosci glownie), ale wczoraj tez przy okazji spedzilam czas z jej przyjaciolka i jej dziewczyna, czyli najblizszymi mi osobami, ktore poznalam przez nia. Podobno tez sie poplakaly kiedy wyszlam. Przykro mi, bo stracilam mase osob przy rozstaniu. Sama posiadalam zawsze niewiele znajomych a przez te poltora roku przyzwyczailam sie do duzej ilosci osob w moim zyciu, wychodzenia, spedzania czasu z innymi, itp. Wiec zrobilo sie teraz po prostu pusto.

 

No ale do przodu, nie?

 

Ostatnio uslyszalam najpiekniejszy komplement dla mnie. Mialam rozmowe w sprawie podwyzki w pracy. I uslyszalam tak z lekka przesmiewczo, ze tak powiem, ze zrobilam sie pewniejsza siebie. Ja to odebralam jako duzy komplement, z ktorego jestem dumna ;)

8 komentarzy
cerssei  - 22/04/2019 16:45:02 z Android
Super że jesteś pewniejsza siebie! To przydatna cecha. A co do znajomych to znam to doskonale, bo tak się czułam po pierwszym rozstaniu. A nie ma opcji żebyś utrzymywała z częścią kontakt? Czy Ty albo one by tego nie chciały?
byebunny - 22/04/2019 19:12:07
owszem, bardzo przydatna!
hmm, mysle, ze to by bylo trudne. w zasadzie najbardziej brakuje mi przyjaciolki O. i jej dziewczyny, nawet raz proponowaly mi wyjscie, ale akurat nie moglam. po prostu dziwnie byloby mi sie spotkac z przyjaciolka O. ale bez niej.. ale za nia zdecydowanie najbardziej tesknie i wiem, ze ze wzajemnoscia, bo po ostatnim spotkaniu podobno sie poplakala, gdy wyszlam :(

toweighless  - 06/04/2019 20:17:05 z telefonu komórkowego
Kochana! W niektórych momentach w życiu trzeba myśleć o sobie.. brutalne, wiem, ale prawdziwe. Nie ma sensu się męczyć, życie jest jedno a w dodatku krótkie. ;*
byebunny - 22/04/2019 19:09:34
prawda ;)

alaaa - 05/04/2019 11:26:50
Przykro się czyta te informacje o O. Oby doszła do siebie. Ale szanuję, że byłaś nieugięta, bo niefair byłoby ją oszukiwać i tkwić w kłamstwie. Fajnie, że jesteś stanowcza i pewna siebie! To rzeczywiście są świetne cechy!
byebunny - 22/04/2019 19:09:24
musialam taka byc, inaczej nadal bysmy w tym tkwily, a uwazam, ze nie ma sensu skoro nie odwzajemniam jej uczucia w tym stopniu

Photoblog.PRO xszaracodziennosc  - 02/04/2019 9:22:16
rozstania są trudne, ale jeśli mają wyjśc nam na dobre to warto :)
byebunny - 22/04/2019 19:08:30
wiadomo :)

Najnowsze wpisy

524.

28/04/2019 11:01:15

523.

01/04/2019 19:54:36

522.

31/01/2019 17:49:17

521.

20/06/2018 19:37:37

520.

04/03/2018 16:04:19

519.

28/11/2017 20:05:17

518.

23/10/2017 20:26:15

517.

19/09/2017 14:31:05

Wszystkie wpisy