Photoblog.pl

Załóż konto

Życie . Jego nie naprawisz . 

Weronika Klimek

Weronika Klimek, 21 lat

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

Jestem dość prostą dziewczyną.Uwielbiam czytać i słuchać muzyki.To mój żywiół,ale lubię też oglądać filmy,wariować z przyjaciółmi.Zachowuje sie jak wariatka. :)
Ale taka jestem :D


Czym się zajmuję?
Różnymi rzeczami : )

O moich zdjęciach

Są o wszystkich,są dziewczyny,chłopacy,różne fajne teksty.

Najnowsze wpisy

Nara xd

 

430

 

429

 

428

 

427

 

426

 

425

 

424

 

Wszystkie wpisy