Photoblog.pl

Załóż konto

; * 

blacktoneail0

blacktoneail0

  • Dodaj do obserwowanych
  • Wyślij wiadomość

O mnie

aa to na pewno zwariowana, a zarazem wkurzająca - tak mówią inni xdd
ale ja ich nie słucham.
jestem ogólnie fajna, miła xDD :) nie no beka !
kocham moich przyjaciół i znajomych !


Czym się zajmuję?
tancem

O moich zdjęciach

'staram się aby wyszły fajne i pomysłowe z odrobiną szaleństwa.'
a to zdanie jest mojej Paulinki :**
Profile obserwowanych

Najnowsze wpisy

Kubuś; )

 

^^

 

łosiek ^^

 

Wpis blacktoneail0

 

Klaudia  ; *

 

:D

 

^^

 

: )

 

Wszystkie wpisy