Photoblog.pl

Załóż konto

To nie Tak jak Myślisz . ! : * 

2010/01/26   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

dobry konik ^^ <t

niema co pisać ,nudzi mi się  xD

Dzisiaj Na polskim smiesznie xd i dostała cała klasa po 5 ;D

Kto  był w szkole ;D

I to już moja <chyba> Trzecia Piątka z Polaka ;D

i wgl jakoś na razie jest spoko :PP

 

P.s Pati mówiąc Obijętnie nie chodziło mi o to o co myślisz xDD

ale Trudno dostane Kopniaka ale ty i tak dostaniesz 4 ;D;D

 

I Jakoś tak ... Mam ochotę zrobić porządki xD

Dziwna jestem wiem. 

 

2P.s Iza nie dość że jak umrzesz do będziesz mnie straszyc po nocach xd
To jeszcze wiesz o czym myśle o.O

To już sie robi przerażające   

 

No tak niema to jak dowiedzieć się o czymś dotyczącym mnie ,Jako ostatnia xd

Jak ja Lubie to uczucie xdd Grr  


 

P.s Czemu zawsze ja musze za wszystkich zbierać ochrzany ? dzisiaj 
wczoraj przedwczoraj jutro Pewnie też . Miłoo bardzo !

 

 

 

 

 


 

 

6 komentarzy
huculanka  - 26/01/2010 20:06:13
ajch kocham cię ;**
kasia171  - 26/01/2010 18:55:46
haha tez chce 5 z polskiego^^.
pasjakonie  - 26/01/2010 18:38:25
Jakaś taka szczupła jest ^^
paulinatoja  - 26/01/2010 18:34:57
Aj Ty :*
Kochu ;*
wiolcia19  - 26/01/2010 18:21:22
Ladne
equestriangirl  - 26/01/2010 18:13:54
hehe fajnie ;P

Najnowsze wpisy

Wpis belovedhorses

02/02/2010 19:55:03

Wpis belovedhorses

28/01/2010 21:05:32

Wpis belovedhorses

26/01/2010 19:27:50

Wpis belovedhorses

26/01/2010 17:39:15

Wpis belovedhorses

26/01/2010 8:27:36

Wpis belovedhorses

25/01/2010 22:38:26

Wpis belovedhorses

25/01/2010 21:04:23

Wpis belovedhorses

25/01/2010 15:03:30

Wszystkie wpisy