Photoblog.pl

Załóż konto

MÓW MI PANI BIEBER 

2013/01/21   

474

« następne   poprzednie »
474
Kategoria:
Justin.

Nie wytrzymam ani dnia dłużej -,-

Kochane dawne BELIEBERKI ,masakra ale ok ogarniam się xd

Jak można przestać go kochać jak można wyrzucić go ze swojego życia ; O

Jak można powiedzieć - Nie lubię już Biebera bo ma za dużo tatuaży?- , - 

 

 

Kurwa o co chodzi ...

Błagam powiedz mi jak to jest nie kochać Biebera ? albo nie mów bo i tak to nic nie zmieni xd

Justinie Bieberze nawet jak byś wyglądał jak ZombieBoy i miał napisane na czole - KURWA !

Zawsze będziesz mój i zawsze będziesz w moim życiu <3

Kocham Cię ,kurwa.

BIEBER NEVER LET YOU GO BABY <3

Głośniki wypierdala w kosmos - Justin Biber - Up <3

ab.

10 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika beelieveeee.
bieeeeeber  - 23/01/2013 9:42:14
jndkjfnsdnfndsfjfsdmfnsmdfdsf,n kto tak powiedział ? -.-'
Przecież on ich nie ma aż tak dużo , a jak już coś to takie drobne mniej więcej .
przecież on jest za cudowny , żeby go nie kochać !!!!!
justiineek  - 21/01/2013 22:04:41
zgadzam się z tb :* JUSTIN KOCHAMY CIĘ ZA TO JAKI JESTEŚ NIE ZA TO JAK WYGLĄDASZ <3*.*
justiineek  - 21/01/2013 22:03:06
widocznie można, ale to nigdy nie była fanka Justina tylko jakaś dziewczyna,która głównie jarała się tylko wyglądem - to moje zdanie ;d
bieeeeeber  - 21/01/2013 18:58:26
hej , spoczko : 3 a u Ciebie <3
hiswaggie  - 21/01/2013 18:32:34
ab? oO dagmara czy ola? :)
hehe to dobrze! nawet nie powiedziałyście, że odchodzicie.
albo ja ominęłam ten wpis..
jband1d  - 21/01/2013 18:06:57
Siema. <3
Tak sobie a u Ciebie?
Ja również dodaję!
itsjustinsbaby  - 21/01/2013 18:05:20 z telefonu komórkowego
aż tak. oprócz tego ze udało mi się poprawić jakiś przedmiot to wszystko nie tak.
itsjustinsbaby  - 21/01/2013 18:05:17 z telefonu komórkowego
aż tak. oprócz tego ze udało mi się poprawić jakiś przedmiot to wszystko nie tak.
itsjustinsbaby  - 21/01/2013 17:57:21 z telefonu komórkowego
u mnie źle.
beelieveinyourself  - 21/01/2013 17:56:33
siema<3.

Najnowsze wpisy

Wrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/07/2013 22:57:17

Wpis beelieveeee

19/07/2013 22:31:05

Wpis beelieveeee

05/07/2013 20:40:23

Wpis beelieveeee

30/06/2013 0:17:33

475

23/01/2013 3:15:15

474

21/01/2013 17:49:04

473

03/12/2012 22:25:40

472

03/12/2012 22:24:05

Wszystkie wpisy